Annons

Ett I-lands problem.

Produkter
(logga in för att koppla)
Bumsen blir förstÄs kvar, dÄ den Àr mycket bÀttre för lÄngfÀrd och asfalt. Den oranga tÀnkte jag mig ha för att lÀra mig köra grus (och för att vi sÀljer sÄna pÄ jobbet). Hur som helst Àr det mycket krÄngligare med packning pÄ en offroadhoj (690 Enduro R) Àn pÄ en landsvÀgshoj, och det stÀller ocksÄ andra krav pÄ infÀstningar av kameror, stativ, vÀskor och annat - det kan bli ett kul projekt bara att fÄ till det :)

Har inte last hela trÄden.
Va !? Slarver !!
Men kom ihÄg att prova kameran med handskar pÄ. TrÄkigt nÀr on-knappen Àr sÄ liten att man inte prickar den med handskar...
Mycket bra tips, tanken hade inte slagit mig !! Men det beror förstÄs pÄ, huruvida ett ev. inköp kommer att ske i butik eller pÄ nÀtet.
KnÀppt mÄÄnga bilder frÄn hojen i farten. En del missar sÄ klart, men manga fina bilder ocksÄ. Som inte skulle blivit tagna alls annars.
Det vet jag inte om jag vÄgar mig pÄ, förstÄs. Vill gÀrna komma hem i samma skick som nÀr jag Äkte hemifrÄn ;-).

Bumsen blir förstÄs kvar (...)
Puuuh, vilken lÀttnad ;-))) !
Den orangea tÀnkte jag mig ha för att lÀra mig köra grus (...)
Det pÄstÄs att skillnaden pÄ pojkar och mÀn, Àr priset pÄ leksakerna. Kanske finns det ett uns av sanning i det pÄstÄendet ;-))).

P.s, Àr du hÀndelsevis medlem i denna eminenta sammanslutning ? En uppenbar fördel Àr medlemsförsÀkringen, om inte annat. FrÄga mig gÀrna hur jag vet ;-).

Slut OT och tillbaka till trÄdens ursprungsfrÄga ;-).

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback pÄ Sony-prylar