gors
Aktiv medlem
BjörnN skrev:
Bra, då är man inte helt i händerna på Nikon om det nu inte blir något gratis CaptureNX.
På vårt testexemplar följde i alla fall Capture NX med i boxen. Så erbjudandet tycks gälla även här i Sverige.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
BjörnN skrev:
Bra, då är man inte helt i händerna på Nikon om det nu inte blir något gratis CaptureNX.
Jeppe skrev:
Man fick plåta med eget minneskort. Dock var de lite sura på Nikon, över att redan under lördagen blivit av med 3 st 4GB Sandisk IV-kort. Jag blir tokirriterad på människor som inte kan ge f-n i andras ägodelar.
johan.morck skrev:
HUr går det med testerna "so far"? Vågar du berätta något såhär lite i förväg
gors skrev:
Få se om jag kan övertala chefredaktör Magnus att upplåta lite bandbredd för nedladdningsbara råfiler också nu när Adobe släppt sin nya Camera Raw.
Jeppe skrev:
Man fick plåta med eget minneskort. Dock var de lite sura på Nikon, över att redan under lördagen blivit av med 3 st 4GB Sandisk IV-kort. Jag blir okirriterad på människor som inte kan ge f-n i andras ägodelar.
gors skrev:
Jag har gjort allt för att försöka provocera fram en situation där 14 bitars råfiler ger bättre resultat än 12 bitar, men förgäves. Inte ens när jag lyft skuggpartierna fyra bländarsteg kan jag se någon skillnad värd att nämna.
GrAcK skrev:
Någon som lyckats få ner Lightroom 1.3 till mac? Jag hittar bara 1.2 fast det står att 1.3 ska ligga ute...
johan.morck skrev:
Nu finns Digitutor för D300:an ute:
http://www.nikondigitutor.com/eng/d300/index.shtml
SmurfMolly skrev:
Jag föll... står nu i kö jag med. Pratade med Cyberphoto, de har fått besked idag om att de får 10 kameror, ca 150 personer i kö. Vad tror ni om april? Våren är ju trevlig för fotografering.
idiom skrev:
10 stycken bara, urrk, de blir inge kul
Jeppe skrev:
150 vart inte så mycket. Den totala backloggen för D300 var 3700 enligt Lasse på Nikon.
Tore, Japp. Jag provade 3D-AF-mojängen på mässan.. Riktigt häftigt, även om den stundtals fick fnatt ibland av monterbelysningen.
Dajo skrev:
Hm... jag har plats 17...
SmurfMolly skrev:
Jag föll... står nu i kö jag med. Pratade med Cyberphoto, de har fått besked idag om att de får 10 kameror, ca 150 personer i kö. Vad tror ni om april? Våren är ju trevlig för fotografering.