Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)
Aha....dett var dett.
Robin. Borde inte du byta blöya nu? Visst är choklad-tråden lite OT, men man skall vara torr i byxorna för att fatta ironi.

I min värld är CS, Common Sense; det var det jag menade du hadde för lite av.....men jag kann ha fel...
 
Jag kan avslöja, även om jag inte borde väcka den tråd som sover, att jag fick tre bitar Bravo-gräddkola med mitt B+W-filter som jag fick idag. Jag hade inte vågat hoppas på någonting eftersom det bara är ett litet filter för 415 kr och att det kom i ett litet vadderat kuvert i brevlådan, men deras generositet vet inga gränser ;) Jag har redan ätit upp en bit, som legat ute i minusgrader sen lunchtid och därför gjorde ont i tänderna.
 
Javisst. Och som om det inte vore nog var kolan stenhård fastän den legat i rumstemperatur någon timme. Min beställning av filtret för 415 kr var tydligen inte tillräcklig för att jag skulle vara värd att få från högen av färska kolor... ;)
 
.

Var inne hos den lokala fotobutiken häromdagen,de brukar inte ha mycket hemma och dyra är de,men skulle se om de hade ett filter.

Bakom disken på en hylla låg det 2 Twix.

Tänkte genast på CP och mycket riktigt på golvet låg ett paket med CP tejp på

:)
 

Bilagor

  • twix.jpg
    twix.jpg
    8.1 KB · Visningar: 826
olinjärt... :(

J.Paul skrev:
Jag kan avslöja, även om jag inte borde väcka den tråd som sover, att jag fick tre bitar Bravo-gräddkola med mitt B+W-filter som jag fick idag. Jag hade inte vågat hoppas på någonting eftersom det bara är ett litet filter för 415 kr och att det kom i ett litet vadderat kuvert i brevlådan, men deras generositet vet inga gränser ;) Jag har redan ätit upp en bit, som legat ute i minusgrader sen lunchtid och därför gjorde ont i tänderna.

... jag fick 4 kola till mina två B&W MRC filter och ett Manfrotto huvud - iofs bara ett litet tilthuvud men ändå.. snyft.. en Japp eller Twist hade inte suttit fel .. kvarskatt o allt som ska betalas till månadskiftet..
 
Ja, vilka grabbar och tjejer på Cyberphoto.
Döm om min förvåning idag när grabben öppnade paketet och slet fram en Twix ;-)
En mycket god affär måste jag säga.
Mer choklad!!!!
 
Re: olinjärt... :(

Tibor skrev:
... jag fick 4 kola till mina två B&W MRC filter och ett Manfrotto huvud - iofs bara ett litet tilthuvud men ändå.. snyft.. en Japp eller Twist hade inte suttit fel .. kvarskatt o allt som ska betalas till månadskiftet..

Då måste jag vara den stora vinnaren ity jag fick hela sex grädkolor till mitt nya minneskort!
Jo det tycks vara kola som gäller för beställningar under 500 kr som skickas som brev.
 

Bilagor

  • g7_0121_400x300.jpg
    g7_0121_400x300.jpg
    64.7 KB · Visningar: 541
Fusk! Jag beställde en handlovsrem och fick den med brev. Inga kolor där inte.. Har alltid fått när jag köpt kameror men inte den gången inte ;(
 
Fick paket idag , så här såg det ut när jag öppnade det ..........
 

Bilagor

  • dsc00215.jpg
    dsc00215.jpg
    17 KB · Visningar: 625
Chokladbitarna är bra, men jag blir jävligt torr i munnen av alla marshmallows de skickar med.
 
Sedan verkar CP ha järnkoll på vad sambon tycker om.

När jag köpte min Sony A100 förväntade jag mig några Snickers men icke.

Cyberphoto hade tagit reda på att min sambo inte tycker om Snickers men älskar Bounty.

Allt för familjefriden / Jan-Olof
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.