Rumpelstiltskin
Aktiv medlem
Jag har ju en beställning på gång där och det känns inte som det är business as usual.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har rätt i att om de agerat medvetet om bedrägeri så är de inte värda några sympatier. Det håller jag fullständigt med om. Frågan är om de visste vad de gjorde var olagligt och kriminellt. Har de blivit dömda för detta?
Jag har precis nu i dagarna gjort en omfattande affär med butiken i fråga och tycker faktiskt att det är "business as usual"!Jag har ju en beställning på gång där och det känns inte som det är business as usual.
Du kanske ska se till att inte betala förrän du fått varan.Så man bör inte vara orolig att handla från t.ex Cyberphoto så länge man får hem kameran liksom? ;D
På vilket sätt då?Jag har ju en beställning på gång där och det känns inte som det är business as usual.
Enklast är kanske att betala med ett kreditkort. Vid krångel kan man då ställa samma krav på kortutgivaren som på säljaren.Du kanske ska se till att inte betala förrän du fått varan.