Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det verkar som att dom käkar en hel del själv också; jag beställde fel filter en gång och ville byta mot ett annat (som dessutom var billigare), vilket naturligtvis inte var några problem. När jag skickade tillbaka filtret skickade jag med en ask läkerol; jag tänkte att dom skickar ju alltid choklad så då skickar jag läkerol. :) I en efterföljande mejlkonversation tackade dom för läkerolen och sa att det var skönt med lite omväxling mot chokladen.

Marknadschefen hade nog sett Svensson Svensson långfilmen och Svensson blev ju chef för att han sa att för att få framgång så måste man börja med magen......

Ofta bjuds det på godis även för oss som hämtar direkt från lagret. Och får man inte någon större chokladbit finns det alltid småkolor på disken till hands. :)

Jag beställde en ryggsäck en gång, och det blev lite strul med leveransen. När den väl kom till sist var det inte bara EN chokladbit i den...

Jag äter i princip inga sötsaker alls, inget kaffebröd, ingen sylt, ingen ananas på pizzan, inget sötat bröd. Neb choklad är min stora svaghet. Det blir garanterat inget över för att blidka sambon efter en cyberleverans ;)

jimh skrev:
Jag beställde en ryggsäck en gång, och det blev lite strul med leveransen. När den väl kom till sist var det inte bara EN chokladbit i den...

Jag äter i princip inga sötsaker alls, inget kaffebröd, ingen sylt, ingen ananas på pizzan, inget sötat bröd. Neb choklad är min stora svaghet. Det blir garanterat inget över för att blidka sambon efter en cyberleverans ;)

Hur mycket choklad var det iden?

Jag har nästan alltid fått godis i mina paket från cyberphoto. Sen skriver jag alltid att det är bra att dom gör så i frågeformuläret man brukar få via mailen.

Men när jag köpte min studiobakgrund så var ju paketet 3 meter långt och ganska smalt och så, då fick jag inget godis...

Kan godiset bero på storleken på paketet? =D

mvh Jesper

Min fru har helt klart fått ett större intresse utav fotoprylar sedan jag börjat beställa därifrån. Hon dyker ned i lådan med samma entusiasm(stavas det så?) som jag. ;)

De lägger ju med godis för att kunderna ska bli glada.
Jag har beställt två gånger nu (första gången motljusskydd och uv-filter och andra gången ett 50/1.8 med motljusskydd och uv-filter) och fick först en snickers och sen en bounty.

Hade jag haft ett företag som skickade saker så så hade jag med skickat med det, blir ingen större kostnad för dem samt att man får alltid glada kunder :)

(såvida man inte bara får pappret...)

jag köpte en twix och fick en D200
:)

-Ja! det är flera företag som gör samma sak.
Alans BMX är ett exempel. De skickar alltid med klubbor och har gjort det i runt 20 år.

Kann socialkontoret...

..hjälpa till med bröd; om man har köpt för mycket kamerautrustning?
Undrar Erik...som börjar bli hungrig nu.....

Ärligt talat,
har inte Cyberphotos priser stigit till
samma nivå som Scandinavian Photos?
Cyberphoto har legat betydligt lägre förut.

Kanske behöver plocka inkomster för ut-
gifterna av dessa chokladöverraskningar. :)

Som stockholmare försvinner prisvinsten
som var argumentet till Cyberphotos fördel,
nu kan man lika gärna gå in i en Scand.Photo
butik på stan utan att grämas av kostnads-
förlusten.
:-(

I Västerås behöver man inte beställa från Cyberphoto för att få choklad. På Apple Center som drivs av MacSupport finns det just nu små bitar av den nya, mörka kexchokladen från Cloetta-Fazer. Det är reklam för den, och jag har inte tvingats köpa något för att få en sådan godbit.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar