Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)
PhotoJoe skrev:
Ring och fråga dem: 090-141141 ;P

Seriöst, det tar 3 minuter att analysera själv och komma fram till en rad argument för att skicka med choklad. Hur lyckas vissa människor klara sig igenom
sam & svenskundervisning egentligen?

Ibland blir man oroad över vad som hänt med Sveriges genpool...

Till topic: Har aldrig beställt från cyber än så jag har ej fått någon choklad. =/
Tycker Cyber hamnat i en gråzon hos mig. De är inte billigast(fotokungen är det vad jag sett) men eftersom FK inte har så stort sortiment handlar jag som 2:a val på SP eftersom Cyber och SP brukar ha likadana priser. Då föredrar jag butik.

Jag retunerade en pryl och köpte någonting som var billigare. Tror de blev skylldiga mig 20 kr eller så. Jag var i deras hämtbutik och de frågade om det inte gick bra för mig och få det i godis i stället.
Kan ju säga att jag fick chocklad för betydligt mer än 20 kr av dem =)

Martin-B skrev:
Seriöst, det tar 3 minuter att analysera själv och komma fram till en rad argument för att skicka med choklad. Hur lyckas vissa människor klara sig igenom
sam & svenskundervisning egentligen?

Ibland blir man oroad över vad som hänt med Sveriges genpool...

Till topic: Har aldrig beställt från cyber än så jag har ej fått någon choklad. =/
Tycker Cyber hamnat i en gråzon hos mig. De är inte billigast(fotokungen är det vad jag sett) men eftersom FK inte har så stort sortiment handlar jag som 2:a val på SP eftersom Cyber och SP brukar ha likadana priser. Då föredrar jag butik.

Om du tycker att tråden e dålig så ska du väl inte "mata den"?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar