Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)
Dagens onödigaste diskussion, men jag hänger på.
Man säger varken en choklad eller ett choklad, ska man säga något ska man säga en chokladbit, en chokladkaka, ett chokladöverdraget kex eller vad man behagar. Man kan inte säga choklad i bestämd form om man inte specifierar vad som är choklad.
Tycker jag.

Men vad spelar det för roll, jag är ingen språkpolis. Vill jag vara det kan jag anmärka på att Daniel särskriver chokladkaka och missar punkterna vi några meningar, men så länge man förstår vad som menas bryr jag mig inte. Det gör man ju i fallet med chokladen :p

Ge mig ETT choklad så är denna diskussion över.
alla glada.
jag vill inte vara besservisser heller.
nog om det, ha de

Kolhydratkicken hjälper

Jag äter i stort sett aldrig godis utom det Cyberphoto skickar med.

Jag tror att dom kommit på att kolhydratkicken hjälper kunden förbi chocken då den packar upp en produkt med otroligt många knappar, fiffiga låsningar och en manual där de första 6 sidorna tas upp av varningar som går ut på att produkten när som helst kan avge en livshotande elektrisk chock.

Snyft...
Igår så var paketet från Cyberphoto TOMT!!!
Ja, ett Sigma 10-20mm och en väska låg där, men ingen chokladbit.

Man kan bli besviken för mindre...

Samma här, fick paket från Cyberphoto men inget(!) choklad, besvikelsen stor. Sen slog det mig, i den här tråden är det mycket klagomål på Cyberphotos trevliga idé att skicka med choklad så de kanske slutat med det.

Grattis gnällspikar, är ni nöjda nu? ;-)

Väck inte den Björn som sover.

Vete tusan om jag fick någon chokladbit med min sista beställning. Skall det vara på det här sättet så :)

Snyft...
Igår så var paketet från Cyberphoto TOMT!!!
Ja, ett Sigma 10-20mm och en väska låg där, men ingen chokladbit.

Man kan bli besviken för mindre...

För några veckor sedan beställde jag en 10-pack film negativ färgfilm från Cyberphoto, och jag fick en bit - Snickers eller Mars? - jag minns inte vilken, för jag glufsade i mig den direkt.:) De har aldrig svikit mig. Det jag har beställt har kommit, och jag har fått godisbit varje gång. Kul grej!:)

De tre punkterna har varit med hela tiden.

Jag tror inte det lönar sig att diskutera med dig, men jag är iaf inte ensam om att ha reagerat på nivån i dina inlägg...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar