Annons

Cyberphoto=Choklad?

Produkter
(logga in för att koppla)
:)

Jag undrar snarare över Cyberphotos prisföring.
Att de legat några hundra under har varit ett
skäl till att välja just den butiken.

De kanske börjar få stor-drak-syndromet.

Tre Ess skrev:
Ärligt talat,
har inte Cyberphotos priser stigit till
samma nivå som Scandinavian Photos?
Cyberphoto har legat betydligt lägre förut.
Det finns ju faktiskt en annan möjlighet som står tvärs emot, men det vore nästan förmätet av mig att säga vad det är.

Robin Gyllander skrev:
Vet någon varför dom började sända med choklad?
Om man läser diskussionerna på fotosidan.se finner man åtminstone två olika teorier om detta.

Den ena går ut på att Cyberphoto är ett företag som som verkligen bryr sig om kunderna, och vill göra det lilla extra för att kunden ska bli riktigt, riktigt nöjd. Chokladbiten är kryddan som förgyller en det genuina kundomhändertagandet.

Den andra teorin är att det är utstuderat bondfångeri, och att man utnyttjar människors naivitet. Likt barn låter sig kunderna köpas av lite godis, och förmodligen skrattar Cyberphotos ägare hela vägen till banken.

Personligen vill jag gärna tro på den förstnämnda teorin.

Robin, jag föreslår att du kontaktar Cyberphoto. Dina frågor är så detaljerade att det bara är dem själv som kan svara på dessa.

Sen kan jag ju undra vad du ska göra med all denna information som du får. Det är helt okej att vara frågvis, men man kanske ska välja sina frågor med omsorg.

Bara till kännedom så levererar även zebramedia en godisbit i paketen. Tycker inte att det är konstigt. Finns flera firmor som gör samma. Tycker personligen att denna diskution är en anning meningslös...

Usch

Jag är allergisk mot choklad och har därför hittills tvingats handla hos Scandinavian Photo, Dustin, YFO och nån till kanske.

Ni som handlar hos Cyberphoto; går det att få slippa chokladen i paketet om man uttryckligen ber om det?

;)

Robin Gyllander skrev:
Hur mycket kan varje choklad bit kosta för cyberphoto?

Är inte det ganska lätt att gissa?

Gör du ett skolarbete eller något? Dina frågor ser ut som från en enkätundersökning. Ganska tråkig inställning. Du ger inga som helst funderingar eller feedback till tråden.

Jag fick ingen choklad när jag beställde mitt 100-makro senast och hann allt bli lite besviken *snyft* - innan jag började leka med makrot förstås! :eek:) Ska jag våga beställa därifrån nästa gång och hoppas på att det finns en chokladbit med då?

Kan man spela Photoshop CS? Och går det bara med CS eller CS2 i så fall?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar