Annons

Canon 1d Mark III

Produkter
(logga in för att koppla)
rogge skrev:
Hej

Dock är det väl en herrans massa som har pre-paid så det kanske inte ens blir nåy med in stock första rundan...


/Rogge

Hej

Vad jag har förstått så har inte de ett system där man kan betala i förväg. Så alla har en chans, de som är snabba nog.



Mvh

Omar
 
ofasen, kanske jag som blandat ihop med nåt annat ställe, vet att jag sett folk som har betalat i förväg.

Bäst o värma upp tryckarfingret, sen var det ju det där med svensk manual.
/Rogge
 
jaha så det går att köpa så där rakt av i alla fall.
Ja då e de ju lungt.
Har en kille som ska hem till svedala i juli så kanske kan han ta hem den med en del annat som redan är beställt. :)
/Rogge
 
Bussmicke skrev:
Bara att hosta upp plånboken, kan tänka mig att den går lös på nån hundring eller så.
Tror nog du får betala mer än så..gissningsvis 400-600:- då de inte säljer enbart manualboken för sig . Cd skivan med programvarorna kommer in samma paket.
Mvh Thomas.
 
Omar skrev:
Hej

Företag verkar inte få kunna ta in och sälja Canon kameror hursomhelst i Europa??? De var tydligen inte anpassade för den europeiska marknaden??

Så svensk butik eller importör får inte ta in tex mark3 från tex Hong Kong??

Jag kan ha helt missuppfattat det!!!

http://www.canon.se/About_Us/News/C...g.asp?ComponentID=430154&SourcePageID=26019#1

Mvh

Omar

Stämmer bra. Har butiken avtal med Canon så har de förbundit sig att bara sälja "Eu" varor. DVS sådant som importarats av Canon till Eu.
 
Omar skrev:
Hej

När jag fick mitt 400mm DO f/4 från utlandet fick jag gratis med en Mack garanti.

När det anlände hade avståndskalan i plast lossnat och skulle klistras fast.

Jag lämnade in gluggen på Intervision i Malmö som då var en Canon auktoriserad verkstad, är det ej längre (tur är det, var inget snyggt jobb). Kontaktade Canon, fick e-mail från Chefen över Canon norden och han var lite bestört och lovade att lagade den gratis på en "bättre" verkstad.

Han på Intervision hade aldrig sett en Mack garanti och den gällde inte där sade han.

Jag brydde mig inte mer för säljaren stod för kostnaden av reprationen.

Jag satte mig inte in hur en Mack garanti fungerar.

Ingen aning hur den fungerar i praktiken för en som bor i Sverige.

Tryck F5 på denna länk http://www.bhphotovideo.com/c/product/484813-REG/Canon_1888B002_EOS_1D_Mark_III_Digital.html var 5 minut och när det står "in stock" beställ direkt :):):) Men tänk på garantin!!

Mvh

Omar

Hej

Blandade ihop namnen lite, jag lämnade in mitt 400mm DO f/4 på Kamerateknik som ligger i Malmö.

Intervision är auktoriserad canon verkstad som ligger i Malmö och de är väldigt bra.

Hälsningar

Omar
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.