Annons

Billiga DSLR bluff?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tja, det är väl så pass låga priser att de bör kunna uppbåda en synnerligen bra förklaring om du skriver och frågar.

/Per

Efter att ha googlat lite, så verkar det som många har postat liknande frågor som din i flera olika länder....Man får väl avvakta. Tycker inte sidan verkar alls seriös pga allt för lite info. Hittade en person i ett forum som faktiskt hade beställt för nån dag sedan, men sedan inte postat nytt inlägg...

Jag skickade ett email till dom precis. Jag bor i dublin och sa att jag vill komma förbi och köpa en d80. Får se vad dom svarar...

kollade lite snabbt på en intetnet karta och hittade inte gatan där, men o andra sidan är det inte ovanligt att hitta gatunamn i dublin. Får se vad som händer.

All products are brand new, manufacturer sealed, with full European warranty. We accept MoneyGram only. No credit cards, no COD.

Vad är MoneyGram?

Har en son boende i Dublin, har bett honom snoka lite.

JOLidman skrev:
All products are brand new, manufacturer sealed, with full European warranty. We accept MoneyGram only. No credit cards, no COD.

Vad är MoneyGram?

Har en son boende i Dublin, har bett honom snoka lite.

Ett sätt att överföra pengar, tillsynes seriöst pga de har forex som samarb. partner i sverige. Annars anv. mest paypal på shoppingsidor. Det känns snäppet bättre efts man då är mer skyddad som konsument om man inte är nöjd med sitt köp! Efts sidan inte har varken kreditkort eller paypal....så, vi får väl se ;)

Magnus Ireland

Mmm om jag far tid sa kan jag aka till addressen o titta... sidan ser ju ratt skum ut...

-----Original Message-----

Hej Anders

Kan du luska lite i den här adressen/firman?

http://www.magnusireland.com/

5.600 SEK för en Nikon D80 med 18-135mm är ung 4.800SEK under det svenska priset, (10.890SEK).

/ P

Domänen är skapad iår.
Creation Date: 24-may-2007

Domänen är registrerad hos estdomains.com och som ägare får man gå via privacyprotect.org. Allt för att det ska va svårt o se vem som äger.

Vilken seriös butik skulle hindra o se vem som står som ägare av domänen?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar