ariadne
Aktiv medlem
Brummelisa skrev:
Det kanske är nanedags
Då fs ändå är så stor så får man självklart in många dåliga bilder. Men som det är nu så ser man ju dem (om man nu inte hittar något bra sätt att söka bland de senaste inlagda bilderna).
Då tar det ju tid och enligt mig ger ett lite sämre intryck av fs än om tex 50% av bilderna höll utställningskvalité.
Jag vet inte hur, men genom en massa nybörjartutorials och andra sätt så får man kanske upp standarden här och gör så att folk tänker till innan de laddar upp en bild för kritik.
Det var väl hustomten (om jag inte missminner mig) som ska helt ideellt köra ett antal kurser. Om han har material till kurserna skulle det ju vara perfekt om han kunde lägga ut det här tex.
/ Marcus
absolut inget fel på artiklar, kurser osv, absolut inte, men ibland tycker jag mig se en övertro på sånt. ungefär som att om jag vill lära mig teckna så går jag och köper en bok " så här lär du dig teckna" och sen så lär jag mig hur man gör teckningar som passar i en bok som skulle kunna heta " så här lär du dig teckna"
och alla vet hur roliga de teckningarna brukar vara.
foto, teckning, konst, whatever, handlar om så mkt än bara konkreta tips och råd.