ulltand
Aktiv medlem
henke-stenbäck skrev:
...Någon som har koll på den mest kommenterade bilden på FS!...
http://www.fotosidan.se/gallery/lis...cation=&sort=ptime+desc&maxrows=100&limit=100
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
henke-stenbäck skrev:
...Någon som har koll på den mest kommenterade bilden på FS!...
lottawe skrev:
Ingen aning tänkte jag säga, men jag har faktiskt många av mina raderade bilders kommentarer i eget arkiv. Har fått tusentals kommentarer och gett flera tusentals sedan 2002.
(Så nu vet ni som gnällt på min ringa summa i dessa trådarna det mé. Även jag har haft bilder här förr alltså )
evalisen skrev:
Japp, kolla Tammy Bergström's bild Kiss tror jag som fått flest kommentarer. ))
evalisen skrev:
...kolla Tammy Bergström's bild Kiss...
Inget att oja sig över. Bara att ta bort bilden och lägga upp en som genererar mer konstruktiva kommentarer.henke-stenbäck skrev:
Shit vilken snygg bild! Men jag såg en kille som hade tagit en bild på tess i "la creame" när hon fick en "nipple slip" på scen. Detta var över ett år sedan och då hade bilden 22 000 visningar. men hur många som kommenterat kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg att han var arg för han fick så mycket okonstruktiva kommentarer som "oj då" och "ser man på ".
henke-stenbäck skrev:
Du ändrade det du skrev. men du är på rätt tråd. Läs lite längre upp, he he
henke-stenbäck skrev:
...då hade bilden 22 000 visningar...
Men vet du vad jag tycker... att alla måste ju få en chans att lära sej.henke-stenbäck skrev:
Vilka bilder! Tänk om alla bilder på Fs såg ut så där. Då skulle det vara lite roligare att bläddra runt. Men då kommer någon och säger " med då skulle det ju inte vara roligt". Men det skulle det nog för att det finns fortfarande olika smak fast alla bilder är mer "proffsigare och roligare att titta på! Vem tycker inte att en gnäggande häst i fisheye är roligare är någons semesterbilder, he he. läckert!
Men jag skulle inte ha nåt emot det Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."evalisen skrev:
Lotta, jag vill bara säga att jag skämtade innan, alltså inget allvar alls med att "såga", bara så du vet. )
evalisen skrev:
...Ge konstruktiv kritik till sämre bilder helt enkelt!...
lottawe skrev:
Men jag skulle inte ha nåt emot det Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."
Sorry, men jag lägger aldrig namn på minnet av dem som skrivit till mig utan brukar bara gå in på deras profil och spana. Tack dock.Tomasz skrev:
Inget att oja sig över. Bara att ta bort bilden och lägga upp en som genererar mer konstruktiva kommentarer.
Och "he he", du behöver väl inte fråga om jag ger konstruktiva kommentarer. Tala i stället om vad du tycker om dem -du har ju fått två i kväll.
FILM) (ulltand skrev:
Man kan ju fråga sig varför någon ger kommentar 174 eller liknande på en bild.
Fotografen är säkert inte det minsta behjälpt av dennes tyckande.
Bättre då att hitta bilder att kommentera här:
http://www.fotosidan.se/gallery/lis...cation=&sort=ptime+desc&maxrows=100&limit=100
lottawe skrev:
Men jag skulle inte ha nåt emot det Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."
cw-op. Att bara ha en bild tycker jag inte är något man ska behöva försvara. Jag har väl helt enkelt inte känt behov av kommentarer på någon senaste tiden. Att ladda upp bara för att ha bilder här skulle kännas krystat. Testade ladda upp en bara för sakens skull i våras då det också ifrågasattes varför jag inga hade, men det kändes inte riktigt rätt och juste att göra så.
Har herrn lyssnat? Jag skrev ett inlägg tidigare om min attetyd men det hittar jag inte. Skit samma. Ja, jag tycker om att röra om i grytan. Då kommer sanningen fram.cw-op skrev:
Redigerade några stavfel, NÅÅ, tänker du svara eller ...(C;?? JANNE
lottawe skrev:
Men ge dig nu Janne. Jag har haft mängder av bilder här så det där med fluktare måtte du ju kunna utesluta. No words och bildforumen är rätt kul också fö. Har du mé provat ladda upp där?