ANNONS
Annons

Bildkommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)
lottawe skrev:
Ingen aning tänkte jag säga, men jag har faktiskt många av mina raderade bilders kommentarer i eget arkiv. Har fått tusentals kommentarer och gett flera tusentals sedan 2002.

(Så nu vet ni som gnällt på min ringa summa i dessa trådarna det mé. Även jag har haft bilder här förr alltså :))

Ja fast lite pinsamt är det att du inte har lagt upp några bilder här måste jag säga. Sist jag kollade låg en bild uppe men ingenting för kritik iaf? Länkning till din hemsida visserligen men det är ju långt ifrån samma sak.
Inte samma begränsningar komprimering presentayion etc.

Du som ändå är så superengagerad i det här med kommentarer och kritik har själv endast en (1) bild uppe för kritik och det är din kioskvältare med den lilla ängeln. Medge att det kan uppfattas som en aning besynnerligt - Varför är det så? JANNE
 
evalisen skrev:
Japp, kolla Tammy Bergström's bild Kiss tror jag som fått flest kommentarer. :eek:))

Shit vilken snygg bild! Men jag såg en kille som hade tagit en bild på tess i "la creame" när hon fick en "nipple slip" på scen. Detta var över ett år sedan och då hade bilden 22 000 visningar. men hur många som kommenterat kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg att han var arg för han fick så mycket okonstruktiva kommentarer som "oj då" och "ser man på ".
 
Lotta, jag vill bara säga att jag skämtade innan, alltså inget allvar alls med att "såga", bara så du vet. :eek:)
Jag ville bara skojja till det lite.
Men en bild vill jag som jag sagt tidigare också, gärna se av dej. :eek:)
 
henke-stenbäck skrev:
Shit vilken snygg bild! Men jag såg en kille som hade tagit en bild på tess i "la creame" när hon fick en "nipple slip" på scen. Detta var över ett år sedan och då hade bilden 22 000 visningar. men hur många som kommenterat kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg att han var arg för han fick så mycket okonstruktiva kommentarer som "oj då" och "ser man på ".
Inget att oja sig över. Bara att ta bort bilden och lägga upp en som genererar mer konstruktiva kommentarer.

Och "he he", du behöver väl inte fråga om jag ger konstruktiva kommentarer. Tala i stället om vad du tycker om dem -du har ju fått två i kväll.
 

Vilka bilder! Tänk om alla bilder på Fs såg ut så där. Då skulle det vara lite roligare att bläddra runt. Men då kommer någon och säger " med då skulle det ju inte vara roligt". Men det skulle det nog för att det finns fortfarande olika smak fast alla bilder är mer "proffsigare och roligare att titta på! Vem tycker inte att en gnäggande häst i fisheye är roligare är någons semesterbilder, he he. läckert!
 
henke-stenbäck skrev:
Vilka bilder! Tänk om alla bilder på Fs såg ut så där. Då skulle det vara lite roligare att bläddra runt. Men då kommer någon och säger " med då skulle det ju inte vara roligt". Men det skulle det nog för att det finns fortfarande olika smak fast alla bilder är mer "proffsigare och roligare att titta på! Vem tycker inte att en gnäggande häst i fisheye är roligare är någons semesterbilder, he he. läckert!
Men vet du vad jag tycker... att alla måste ju få en chans att lära sej.
Och fs är ju ett bra ställe för de... och då måste alla ha lite tålamod och hjälpas åt.
Ge konstruktiv kritik till sämre bilder helt enkelt!
 
evalisen skrev:
Lotta, jag vill bara säga att jag skämtade innan, alltså inget allvar alls med att "såga", bara så du vet. :eek:)
Men jag skulle inte ha nåt emot det:) Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."



cw-op. Att bara ha en bild tycker jag inte är något man ska behöva försvara. Jag har väl helt enkelt inte känt behov av kommentarer på någon senaste tiden. Att ladda upp bara för att ha bilder här skulle kännas krystat. Testade ladda upp en bara för sakens skull i våras då det också ifrågasattes varför jag inga hade, men det kändes inte riktigt rätt och juste att göra så.
 
Jag gjorde det men kan inte hitta inlägget. Skit skumt. Gå in på sidan och gå på MEDIA. Klicka på låtnamnen överst på sidan så kommer det ljuvmusik ur din grammofon. Enjoy!
 
lottawe skrev:
Men jag skulle inte ha nåt emot det:) Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."


Du har ju en bild, så det blir inte svårt att välja ut en att kommentera. För du har väl den kvar?
Jag vet hur den ser ut i huvudet... har sett den flera ggr. Och faktiskt, tro det eller ej jag tänkte på din bild tidigare idag när jag inte var "här på fs".
Och jag ska nog ge dej något... måste bara fundera lite till. :eek:)
Inte stora sågen nu, men kanske lite som jag tänker så..
 
Tomasz skrev:
Inget att oja sig över. Bara att ta bort bilden och lägga upp en som genererar mer konstruktiva kommentarer.

Och "he he", du behöver väl inte fråga om jag ger konstruktiva kommentarer. Tala i stället om vad du tycker om dem -du har ju fått två i kväll.
Sorry, men jag lägger aldrig namn på minnet av dem som skrivit till mig utan brukar bara gå in på deras profil och spana. Tack dock.
 
lottawe skrev:
Men jag skulle inte ha nåt emot det:) Tvärtom, du får gärna "såga" med sanningens ord när du finner nån bild hos mig att "såga."



cw-op. Att bara ha en bild tycker jag inte är något man ska behöva försvara. Jag har väl helt enkelt inte känt behov av kommentarer på någon senaste tiden. Att ladda upp bara för att ha bilder här skulle kännas krystat. Testade ladda upp en bara för sakens skull i våras då det också ifrågasattes varför jag inga hade, men det kändes inte riktigt rätt och juste att göra så.

Jassså men om alla skulle tänka som du då? Det vore kanske bra för då slapp vi det här ältandet. Inget ont som inte har nåt gott med sig ... Ursäkta men du påminner lite -men bara lite- om alla de fluktisar här på fotosidan som smyger omlring o tycker en jäkla massa men inte har en enda bild att visa upp. Ofta är dom "yrkesfotografer" dessutom? Dom skriver inte var dom bor dom skriver ingenting bara det mest basala för att kunna logga in ungefär. Ett oskick som jag ser det.

Fotosidan kör med att "bildkommentarer är hjärtat i fs verksamhet" eller nåt i den stilen fast det borde stå att "BILDER är hjärtat i verksamheten ..." istället? JANNE.
 
Senast ändrad:
Men ge dig nu Janne. Jag har haft mängder av bilder här så det där med fluktare måtte du ju kunna utesluta. No words och bildforumen är rätt kul också fö. Har du mé provat ladda upp där?
 
lottawe skrev:
Men ge dig nu Janne. Jag har haft mängder av bilder här så det där med fluktare måtte du ju kunna utesluta. No words och bildforumen är rätt kul också fö. Har du mé provat ladda upp där?

Jo jag vet det var därför jag skrev -"men bara lite" heh. Jodå jag gillar egentligen nw-trådarna bäst och jag har lagt upp många bidrag där men inte så många på sista tiden, man har ju inte tid för dessa evinnerliga debatter(C;= JANNE
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.