Annons

Bildkommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)
Ullrica hållén. Jag tycker du tar en del snygga och genomtänkta bilder och det är allt jag tycker folk här inne skall göra. Sen kan jag känna att det vore kul att se lite mer annorlunda bilder än blommor och solnedgångar och därför känner jag att det skulle vara mer intressant med en annan sida för dom mer kreativa.
För ett år sedan blev jag så trött på att inte få några kommentarer på mina "lite annorlunda bilder att jag tog en bild på ett museum i skottland och lade upp för att se om jag skulle få mer kommentarer på det. Vipps! Efter någon timme hade dat kommit in kommentarer. Och jag kände:
Det är kul med folk som tycker olika om saker och ting men jag skulle nog vilja ha ett ställe för mer renodlade konstnärer och fotografer.
Om någon läser detta och vet ett sådant ställe, Please let me know!
 
Nä, om någon gör det så tycker jag man skall säga det. Kom igen nu! Man behöver inte vara så gulliga mot varann hela tiden. Man skall vara ärliga. Säger någon att jag är dum i huvudet och har en bra mening med det så köper jag det. Inte för att man skall försvara sig bara.
Keep it real!!!!
 
8-åringar är ju goa

De flesta har ju då tagit sig ur värsta trotsåldrarna och ännu inte hunnit in i tonårstrotset ;)

De bör också ha uppnått den åldern att de kan försvara sig själva..
 
Nu börjar det bli en jäkligt låg nivå på snacket här inne också.

Till Henrik har jag att säga att jag la upp några barnbilder här på Fs och de fick inte mer kommentarer än några andra bilder jag har lagt upp. Tror det var du som skrev att lägger man upp bilder på barn etc mm då får an kommentarer. Detta är alltså fel.

Jag var in och kollade på dina bilder och de är annorlunda och det är säkert därför du vill ha en sida för/med lite "udda bilder" Den ända bilden jag gillade var "Yngtze floden i Kina" resten faller inte mig i smaken. Skulle då dessa bilder inte få förekomma på fs ( motsats resonemang gentmot din kritik mot solnedgångsbilder) Jag tycker ditt resonemang haltar rejält.
 
Det är väl klart att 8-åringar är goa.

Men hallo vad är detta nu då?

Det är väl klart som tusan att man ska gå på mej... samma skit varje jävla gång!
 
Mitt resonamang är betong! Jag skulle inte vilja hänga här om det fanns ett annat mer skruvat ställe. Samma sak med uteställen. Du ser inte en enda jazz-pansionär på en rave klubb eller en dödsmetallare i en kyrkör av fri vilja.

Uffe, du kanske inte fick några kommentarer på dina barnbilder för att dom inte var bra? vad vet jag. Jag vet mycket men inte allt.
 
Sandlåda...

Åter til ämnet med ett litet exempel...
Är lite nyfiken på vad ni tycker om denna & liknande kommentarer..?

"Mums, sicken otroligt vacker bild... nästan perfekt"
 
Re: Re: Sandlåda...

evalisen skrev:
Jag blir nyfiken på bilden. :eek:)
Vilken va det?

Har inte den blekaste... kanske en solnedgång, barn med glass-näsa, hund som kissar i motvind eller macro i en myrstack... det spelar liksom ingen roll...

Personligen så stör jag mig på "nästan perfekt"... kunde han/hon inte utvecklat lite vad det var som INTE upplevdes helt perfekt...
 
Re: Re: Re: Sandlåda...

Gunnlaug skrev:
Har inte den blekaste... kanske en solnedgång, barn med glass-näsa, hund som kissar i motvind eller macro i en myrstack... det spelar liksom ingen roll...

Personligen så stör jag mig på "nästan perfekt"... kunde han/hon inte utvecklat lite vad det var som INTE upplevdes helt perfekt...

Jo det är klart, men den som fick kommentaren kan ju fråga.
Nu när du säger det... så fick jag en liknande kommentar för ett par timmar sen tror jag. *S*
 
Men herre gud då...!
Nästan perfekt för den som betraktat bilden inte för den som gjort den. Var och en har sin egen tolkning av bilderna som finns här, det är klart att det kan finnas tekniska brister i bilden som man kanske kan påpeka eller det motsatta men om man skriver nästan perfekt så är det jo ur betraktarens tillstånd som det skrivs.

Vi är alla betraktare av verkligheten omkring oss :)
 
evalisen skrev:

Men hallo vad är detta nu då?
Det var inte min mening att du skulle känna dig personligt påhoppad, men när du ändå tar upp det kan jag medge hela orsaken till inlägget.

Inlägget skrev jag eftersom jag reagerar på att vissa kan få påstå att andra är besserwissers, tro sig vara störst och bäst , för att vara idioter, dumma eller whatever och beroende på vem det är som yttrar sånt är det helt ok, men när "fel" person yttrar liknande då är det helt tvärtom...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.