henke-stenbäck
Avslutat medlemskap
Ullrica hållén. Jag tycker du tar en del snygga och genomtänkta bilder och det är allt jag tycker folk här inne skall göra. Sen kan jag känna att det vore kul att se lite mer annorlunda bilder än blommor och solnedgångar och därför känner jag att det skulle vara mer intressant med en annan sida för dom mer kreativa.
För ett år sedan blev jag så trött på att inte få några kommentarer på mina "lite annorlunda bilder att jag tog en bild på ett museum i skottland och lade upp för att se om jag skulle få mer kommentarer på det. Vipps! Efter någon timme hade dat kommit in kommentarer. Och jag kände:
Det är kul med folk som tycker olika om saker och ting men jag skulle nog vilja ha ett ställe för mer renodlade konstnärer och fotografer.
Om någon läser detta och vet ett sådant ställe, Please let me know!
För ett år sedan blev jag så trött på att inte få några kommentarer på mina "lite annorlunda bilder att jag tog en bild på ett museum i skottland och lade upp för att se om jag skulle få mer kommentarer på det. Vipps! Efter någon timme hade dat kommit in kommentarer. Och jag kände:
Det är kul med folk som tycker olika om saker och ting men jag skulle nog vilja ha ett ställe för mer renodlade konstnärer och fotografer.
Om någon läser detta och vet ett sådant ställe, Please let me know!