Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bild på kvinna från N.G

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonte_rm

Aktiv medlem
Tjenare.

Jag har en undran över en bild.

Det finns en bild som var omslag på en av national geographics tidning en gång i tiden.

Bilden förställde en tjej i rött och med alldeles gröna ögon. Har för mig att det hade med något krig att göra.

Är det någon som vet om man kan få tag på denna bild någonstans??

mvh // Johannes
 
Beställ hos National Geographics webbutik.

Jonte_rm skrev:
Ni vet inte om man kan köpa denna som poster eller tavla någonstans??

Kan köpas hos National Geographic Society > Store / Shop by category / Cameras and posters > Posters.
Du hittar den längst ner till vänster.

"Handsigned by Steve McCurry", 20'x24', USD 49,95 plus frakt från USA.

Tyvärr är tryckkvaliten på postern inget vidare, tunt sladdrigt papper, lite av en besvikelse, inte alls samma höga klass som man är van vid från övriga NGS-planscher.

Jag gillar Magnumfotografen Steve McCurrys böcker och bilder, kanske mest monsunbilderna och bilderna från Rajastan och andra delar av Indien.

McCurry och några kollegor har startat ImagineAsia Foundation som sponsrar skolor och medicinska center på Afganistans landsbygd.
Även här kan den signerade postern beställas, lite lägre pris.
 
Re: Beställ hos National Geographics webbutik.

cowboy skrev:
Kan köpas hos National Geographic Society > Store / Shop by category / Cameras and posters > Posters.
Du hittar den längst ner till vänster.

"Handsigned by Steve McCurry", 20'x24', USD 49,95 plus frakt från USA.

Tyvärr är tryckkvaliten på postern inget vidare, tunt sladdrigt papper, lite av en besvikelse, inte alls samma höga klass som man är van vid från övriga NGS-planscher.

Jag gillar Magnumfotografen Steve McCurrys böcker och bilder, kanske mest monsunbilderna och bilderna från Rajastan och andra delar av Indien.

McCurry och några kollegor har startat ImagineAsia Foundation som sponsrar skolor och medicinska center på Afganistans landsbygd.
Även här kan den signerade postern beställas, lite lägre pris.

OMG! Det var ingen billig plansch direkt =). Och om den dessutom var av dålig kvalitet känns det ju ännu dyrare.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.