Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Behöver MiniDV och HI8 kamera
- Trådstartare kenmark
- Start datum
petter.oj.norman
Avslutat medlemskap
Har du provat att annonsera på köp och sälj sidorna?
Petter...
Petter...
Erik Schalin
Aktiv medlem
Var bor du, jag kanske kan ordna en utlåning av det ena formatet genom jobbet?
Men det kräver att du bor i närheten och kortlån.
kenmark
Ny medlem
Var bor du, jag kanske kan ordna en utlåning av det ena formatet genom jobbet?
Tack för det! Bor i Stockholm, men tror det kommer ta ett tag. Det är många band som ska konverteras.
kenmark
Ny medlem
Har du provat att annonsera på köp och sälj sidorna?
Petter...
Tack för tipset!
Ventures
Aktiv medlem
Kika också på tradera. Där brukar det ligga en del ute. Ett problem är att elektroniken börjar lägga av. Kondensatorer kan driva i värde efter ett par decennier och funktionen blir därefter. Dv -kamerorna är ju fortfarande relativt nya, dessutom digitala så där fungerar det nog.
Min 8 mm från 1990 låter inte så bra längre. Dessutom har alla gummiytor lösts upp till en svart smet medan dv -kameran fortfarande fungerar felfritt.
Min 8 mm från 1990 låter inte så bra längre. Dessutom har alla gummiytor lösts upp till en svart smet medan dv -kameran fortfarande fungerar felfritt.
M. Wolf
Aktiv medlem
Hej
Har en massa band i dessa format men ingen fungerande kamera. Är det någon som har någon på hög som de inte vill ha kvar längre?
Absolut, har en Sony i nyskick. Meddela mig bara mer kontaktinfo så får du bilder och beskrivning. Pris naturligvis rimligt. / Magnus