pellepson
Aktiv medlem
Tänker anmäla imorgon. Ni som råkat ut för de här idioterna får mer än gärna skicka era historier / mailkontakter till mig så kan jag skicka med dem också.
Hej Henrik, fattar prescis hur du känner dig
Nedan samma innehåll som jag postat tidigare men om du inte sett det så har du min (samma som din) historia här. Är lika förbannad som dig och vill inget annat än att sätta dit dessa idioter..
Har polisanmält via 11414 samt varit på poliskontoret i malmö.
Anmäl till polisen omgående samt till Blocket (själv stoppade jag en annan 7D bedragare igår, känns lite bra i vart fall.
Har dagligen koll på Blocket och kommer så att ha et bra tag framöver. Kommer att rapportera alla misstänkta annonser jag ser. Hellre än gång för mycket om jag kan rädda någon från att göda dessa svin.
Tidigare citat från mig själv nedan:
Råkade ut för samma sak med skillnad att jag skickade pengar för kameran 7D. Kräket utger sig för att heta:
Andreas Karlsson
Drottninggatan 5
642 37 Flen
Mobil: 0729-326623
Pengarna sattes in på konto i Nordea:
1111-3020482
Nordeakontoret finns på Måsholmstorget i Skärholmen. Så jag är helt klart blåst. Har både polisanmält samt till Blocket. Inser att jag inte kommer att se röken av stålarna men vill att svinet åker in eller ramlar och slår sig.
Svarar inte på telefon och kameran skulle varit på plats för flera dagar sedan. Känner igen mig i din beskrivning om att den är "rätt" i pris och att man inte vill att någon annan ska hinna köpa.
Tror också att jag kollade på din "Timrå" 7D också.
Också färdighandlat på nätet om inte grjorna hämtas. Har handlat en hel del på nätet och alltid haftmed ärligt folk att göra tidigare så detta känns inget kul.