FredrikPajala
Aktiv medlem
Okej, här kommer en omöjlig fråga.. Vilken är den bästa bilden som någongång fotats? tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Arleklint skrev:
Den bild jag har i mitt huvud, men som aldrig blir gjord.
Om man ser priset av 22000$ då MÅSTE det vara...AlfaGTV skrev:
Clearing winter storm
Hoppas länken funkar nu. Denna tillsammans med ett antal av hans andra fotografier tycker jag är topp 10 av vad jag har sett.
Men Janne har rätt också! Drömbilden, den man aldrig kommer att uppnå.
MVH /Micke
0Andreas0 skrev:
Eftersom ingen redan gjort det, så får jag slå ett slag för Hans Runessons bild från en nazistdemonstration i Växjö, där en äldre kvinna slår med handväskan mot en nynazists rakade skalle.
Bilden blev årets Pressbild 1985 och har även fått andra utmärkelser.
http://www.blekingemuseum.se/fothist/bilder/vaxjo1.jpg
arnenym skrev:
Det var den bilden som jag först tänkte på! Helt fantastisk bild tycker jag.
Fred H skrev:
Jag tror inte man kan svara på "Bästa bilden någonsin?"
Vem kan känna sig vara SÅ kompetent att bedöma det, "den bästa"?
Växjöbilden är verkligen mycket bra bild, pressbild.
Vilken är den bästa bilden publicerad här på FS? Den som har sets flera gånger? Den som har fått flest kommentarer?
Jag har sett bilder (en bild, faktiskt) här som fick massor med bra kritik utom min och några få andras. De flesta hurrade så jag blev spyfärdig bara av det, ursäkta mig. Den bästa bilden kommer man ihåg länge. Den sämsta gör man också...
/Fred
Vilken bild som är bäst är ju högst subjektivt. Om jag tycker att den eller den bilden är bäst så tycker jag att den är bäst, det är ju min åsikt. Alla har rätt till en åsikt och ingen annan kan säga att en annans åsikt är fel så därför kommer alla i denna tråden att ha rätt.Fred H skrev:
Jag tror inte man kan svara på "Bästa bilden någonsin?"
Vem kan känna sig vara SÅ kompetent att bedöma det, "den bästa"?
Växjöbilden är verkligen mycket bra bild, pressbild.
Vilken är den bästa bilden publicerad här på FS? Den som har sets flera gånger? Den som har fått flest kommentarer?
Jag har sett bilder (en bild, faktiskt) här som fick massor med bra kritik utom min och några få andras. De flesta hurrade så jag blev spyfärdig bara av det, ursäkta mig. Den bästa bilden kommer man ihåg länge. Den sämsta gör man också...
/Fred