Annons

3 bästa bilderna i år..än så länge?

Produkter
(logga in för att koppla)
Okej nu ligger jag ju inte riktigt på samma nivå som er men här kommer tre bilder jag är nöjd med, kasnke inte de bästa bildrna men de jag är mest nöjd med. Det är ju många faktorer som spelar in om man är nöjd med bilden, många faktorer som kasnke inte betraktaren känner till:

lada (överaskande?)

snowboard

skoter
 
Piha skrev:
Dåligt tryck i den här tråden!

Är det inte fler än så här som har tagit 3 bilder ni tycker om???
Jag vet inte... Det tar ett tag innan jag vet vilka som är mina favoriter, om jag nu tar några i år över huvud taget.
Jag måste låta bilderna sitta i karantän ett tag, jag kan inte direkt hoppa över dem och utse Årets Favvisar. Det går inte.
 
Calle S skrev:
Jag vet inte... Det tar ett tag innan jag vet vilka som är mina favoriter, om jag nu tar några i år över huvud taget.
Jag måste låta bilderna sitta i karantän ett tag, jag kan inte direkt hoppa över dem och utse Årets Favvisar. Det går inte.

Calle, det här är ingen tävling eller ens på allvar. Det är ju bara ett sätt att få visa upp vad man själv är mest nöjd med. Nog måste du ha tagit några bilder i år du tycker om lite extra?!? Och om du imorgon tar en bild du tycker om ännu mer får du lägga den i nästa tråd på samma tema. För det lär blir fler, det kan jag nästan lova... =)
 
Piha skrev:
Calle, det här är ingen tävling eller ens på allvar.
Det har jag inte påstått heller. Jag ville bara ge respons på ditt inlägg och motivera varför jag inte kan lägga upp mina tre bästa.

Det är ju bara ett sätt att få visa upp vad man själv är mest nöjd med. Nog måste du ha tagit några bilder i år du tycker om lite extra?!?
Snälla, läs vad jag skrev i föregående inlägg.
 
hmmm.. får man ändra sig?
jag känner att jag valt min måsbild pga andras omdömmen och inte hur jag själv känner.
jag väljer så här istället, efter hjärtat:

en ny etta
tvåan
trean

så.. nu är jag nöjd. ;o)


Jeppe skrev:
Christel: Ojojojoj.. den där nummer tre har jag missat. Vilken jäkla bra bild. Jag tar gärna lite tips om hur du gjort det där.. *vill oxå!

tackar! *glad*
jag trixade med kontraster och svärta i nivåer i ps. sen suddade jag bort de detaljer i bilden som jag inte ville ha kvar, och sist så ljusade jag upp irisarna lite.
:eek:)
 
Estethia, den nya ettan är fantastisk... vet inte riktigt varför, men jag gillar den.

Hmm, tror inte jag har foton som jag vågar posta... kanske när jag samlat på mig lite till....har några jag inte scannat ännu... man får ju nästan ågren när man ser en hel del av bilderna, allihopa är otroligt bra faktiskt.

Det är bara att grattulera till fantastiska bilder.
 
Estethia skrev:
hmmm.. får man ändra sig?

en ny etta


Jag har också ändrat mig. Har precis skannat en bild som jag gillar starkt.

NY FAVVIS

Hoppas att jag kommer att fortsätta gilla bilden. I bland slutar man ju gilla vissa bilder och andra ljumma bilder blir heta efter ett tag.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.