Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

20 % rabatt på mediamarkt på allt

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag kan förstå frustrationen att inte ha ett jobb. Vist har konsumenterna inflytande på öppettiderna, ifall omsättningen är 0:- på juldagen så tvivlar jag på att elgiganten och mediamarkt har öppet nästa jul i samma omfattning. God fortsättning.
 
Jag kan förstå frustrationen att inte ha ett jobb. Vist har konsumenterna inflytande på öppettiderna, ifall omsättningen är 0:- på juldagen så tvivlar jag på att elgiganten och mediamarkt har öppet nästa jul i samma omfattning. God fortsättning.
Ditt argument är att bojkotta på grund av tiderna, på samma sätt kan de anställda strejka eller sluta jobbet (det är ju faktiskt ändå de som enligt dig har det dåligt).
Inte heller kommer företaget att ha kampanjen nästa år om hela personalstyrkan vägrar jobba.
 
Sänd en tanke på de som måste börja jobba 06:30 bara för att ni ska kunna handla på Juldagen, vi behöver inte handla kapitalvaror på juldagen den dagen borde vara fridag för alla som inte nödvändigtvis behövs, typ vårdpersonal och liknande. God jul.

Det är inte de som handlar som hittar på öppettiderna, det är de som vill sälja som skapar hysterin ...
 
Du läste det finstilta, eller hur? Rabatten gäller enbart för EN vara!

Köper du ett objektiv, en kamera och en blixt så får du välja på vilken du ska utnyttja rabatten. Såvida du inte tar med frugan och kompisen så de också kan köpa EN kampanjvara var ;-)

En av varje kampanjvara står det, jag tolkar det som att du får köpa en kamera, en tv, en dator, en... ja...
 
Texten är nu (max en av varje kampanjvara per hushåll).
Det lär väl betyda att man får köpa ett exemplar av en produkt, men inte mer.
Alltså.

Du kan nog köpa 2-3 objektiv, men inte 2 av samma.

Jag funderar på en 60d. 20% lär jag inte få någon annan gång i framtiden..
 
Förkasta det jordiska och lägg ditt liv i Guds händer!

Sänd en tanke på de som måste börja jobba 06:30 bara för att ni ska kunna handla på Juldagen, vi behöver inte handla kapitalvaror på juldagen den dagen borde vara fridag för alla som inte nödvändigtvis behövs, typ vårdpersonal och liknande. God jul.

Ha, jag började jobba 6:30 i ett och ett halvt år!! Nu löste ju kunderna det genom att after ett tag välja andra produkter så sen behövde jag ju inte gå till nåt jobb alls... Helt otroligt smidigt, jag slapp gå upp tidigt på morgonen, och arbetgivaren slapp ge mig pengar, och då behöver jag ju inte heller trängas i kassorna på Media Markt, så personeln där kan nog också slippa arbeta, och då blir ju arbetsbelastningen på lönekontoret mindre så att dom ochså till slut inte behöver stiga upp på morgonen.

Helt otroligt, snart kan vi allihop stunta i arbetstider medan vi ligger i vår egen avföring och knaprar på en gammal björkrot.

Vi ska sluta jobba, och hylla Jesu födelse varje dag hela året, endast då kommer vi snabbt närmare det himmelska paradiset och får frid i våra sinnen. I evighet, amen.

//Liikutuksia
 
Senast ändrad:
Och så gick det med denna tråden som alla andra....
Fotosidan har utlovat fler moderatorer och skall ta itu med forumet vilket är efterlängtat.
 
Och så gick det med denna tråden som alla andra....
Fotosidan har utlovat fler moderatorer och skall ta itu med forumet vilket är efterlängtat.

I stället för att gnälla så kunde ditt inlägg varit av sådan natur som drivit tråden vidare på det ursprungliga ämnet. Tänk och agera positivt i stället för negativt.

/K
 
Va trist :-(
Hade tänkt åka men 10+10 mil utan att veta lade jag ned...
Synd att de inte har produkter och lagersaldo på nätet...
 
Va trist :-(
Hade tänkt åka men 10+10 mil utan att veta lade jag ned...
Synd att de inte har produkter och lagersaldo på nätet...

Jo det hade ju varit lite drygt att åka 20 mil för att de kanske har en vara. Är bara en knapp halv mil för mig så det var väl inte sån stor förlust, segt att gå upp så här tidigt dock, har jag inte gjort på ett halvår!
 
Inte kör de sin lägstaprisgaranti heller och 20 procent på det, utan rabatten gäller på deras ordinarie pris, dvs inte särskilt bra ändå. Men oj vilken kö det var i Barkarby vid åtta imorse, hysteriskt, var lite kul att se, även om man inte handlade något.
 
Inte kör de sin lägstaprisgaranti heller och 20 procent på det, utan rabatten gäller på deras ordinarie pris, dvs inte särskilt bra ändå. Men oj vilken kö det var i Barkarby vid åtta imorse, hysteriskt, var lite kul att se, även om man inte handlade något.

Vad jag minns från huvudet (detta är då ordinarie pris):
70-200 2.8 = 19590
50 1.4 = 3490
d7000 + 18-105 = 12990

Samtliga är nikon. Det är ungefär billigaste priserna på prisjakt +/- någon hundralapp. Med rean blir det ju rejält mycket billigare ex 70-200 blir ju runt 16 000.
 
Senast ändrad:
Och jag tog varianten i plast = 792.-

Egentligen åkte jag för en 580 EX men det fanns enbart demoexet kvar - för ordinarie pris 4 290.- Blev ingen blixtaffär.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.