Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Luguber skrev:
Det blir en utmaning! Jag tror att det kan vara bra att ha medd sig Kaffe eller The i Termos också. Kan nog vara rått i luften och en rå miljö.

\\Sten

Mycket god idé! Många fönster är borta eller sönderslagna så är det lika rått som idag så blir man nog rätt fort frusen.
 
Av er som ska till Säter nästa vecka: är det nån av er som åker från Stockholm som åker dit för exkursionen och sen tillbaka samma kväll, som vågar plocka upp en vilsen liftare vid tid och plats som bestäms helt av föraren?

Griper efter halmstrån, men det verkar vara ett härligt slitet ställe det där!

//Marcus
 
Tack för en kul stund på Saltsjöqvarn!

Det verkar som någon bröt sig ut ur kvarnen.
 

Bilagor

  • saltsjöqvarn-i.jpg
    saltsjöqvarn-i.jpg
    27.3 KB · Visningar: 677
Ja, jag klarade inte mer! Duvornas kurrande och skrap mot takplåten kom överallt ifrån och väggarna tycktes växa inåt. ;)

Som jag o ett par andra diskutera snabbt om, det ska bli intressant att se hur vi tolkade motiv olika! Alltså, ett speciellt objekt som inbjuder till att avbildas kan ju fotas på oändligt många vis. Det vore kul att utse ett objekt per utflykt som alla får (om de vill) tolka så gör man en subpool och ser allas resultat!

Passar också på o tackar!

Edit: blir det en pool för den här utflykten också? Vore nice.
 
Det var trångt att fota i trappan, men med 10,5mm så kom det mesta med. Även stativfoten ;(
 

Bilagor

  • trapp1.jpg
    trapp1.jpg
    32.9 KB · Visningar: 801
Tack för en trevlig dag på saltsjö qvarn alla!
Mycket att plåta därinne, får se om man fick till nån bra bild sen.. Ska framkalla i kväll.. :)
 
Bra att ni hade kul!
Vädret blev ju bra. Såklart, bara för att jag bokade av mig. *mutter*

Eftersom vädret nu hade bestämt sig för att bli vackert så knallade jag ut på Järvafältet och plåtade macro på blåsippor. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.