ANNONS
Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
erro_67 skrev:
OK, ska vi säga måndagen 11/4 då? Vid macken strax efter trafikljuset (Statoil?) kanske är en bra plats att träffas på?
Tid? 18.00?

Japp, det låter bra på måndag!
Men vi kanske kan sammanstråla redan i Hedemora eftersom du kommer från det hållet. JET-macken vid första rondellen i Hedemora kanske?

Är det flera som hänger med?
Vi kanske blir två från Hedemora.
 
Cerwinski skrev:
Japp, det låter bra på måndag!
Men vi kanske kan sammanstråla redan i Hedemora eftersom du kommer från det hållet. JET-macken vid första rondellen i Hedemora kanske?

Är det flera som hänger med?
Vi kanske blir två från Hedemora.

Nope, jag kommer från Borlänge-hållet dessa dagar. Jobbar där då och då i veckorna.
 
Hej!

Jag skall försöka att ta mig ifrån Stockholm. Beror på hur mycket jag har att göra på måndag.

Bestäm plats och tid. Jag hittar till båda platserna.

\Sten
 
Cerwinski skrev:
Aah, okay. Statoil (stämmer) i Säter blir det då!
Jag kan hela dagen. Ska vi säga 18.00 eller?
Tidigare?

Jag slutar väl vid fem ungefär så vi kan väl säga 17.30 då så har vi en halvtimme till på oss.

Övriga som vill hänga med är välkomna också!
 
SaltsjöQvarn

Har just varit och hämtat nycklar, kollade runt en liten sväng och kan konstatera att det förfallit ytterligare sedan jag var där sist. Pundare och klottrare har haft en egen ingång som nu är stängd och någon har lämnat dörren till taket öppen så bered er på tonvis med duvskit på sina ställen.

Jag hade avtalat med en av projledarna om att hämta nycklar men fick hämta dem hos en av lagbasarna för Saltsjöområdet. Han var djäkligt misstänksam. Det visade sig att den förra som hade velat fota där i stället spelade in en porrfilm! Ingen som har tänkt göra det va? :D
En av killarna hade åkt dit och skulle hämta nånting och klev rakt in i inspelningen.

Ok, det är skitigt och förfallet, Riksarkivet var ett under av renhet jämfört med det här. Bara så ni vet :)
 
Ah! Lite skit har aldrig skadat, men det kanske är bäst att man tar oömma kläder...

Vi syns imorgon.
 
Det blir en utmaning! Jag tror att det kan vara bra att ha medd sig Kaffe eller The i Termos också. Kan nog vara rått i luften och en rå miljö.

\\Sten
 
åkej.. jag har förlorat min chaufför.. (nej, han har inte kört av vägen)
är det någon som åker förbi nånstans norr om stan (bor i bro), i morgon, som har lust att ta upp en liftare i form av en Christel?
 
Jag hade gärna plockat upp Dig för det trevliga sälskapet. Men det blir en djxxla omväg för att hämta upp dig. Jag hoppas att det finns någon där ute som ställer upp.

\\Sten
 
Sten!

Jag såg på din profil att du bor i Södertälje, så gör även jag. Skulle man kunna åka med dig till saltsjö kvarn i morgon?

Skickade ett mail till dig angående detta också..
 
attans.
hur är det man tar sig dit egentligen?
jag menar, jag måste ju inte bli upphämtad just i bro, jag kan ju åka tåg in till centralen eller nånstans där det passar bättre att hämta.

det var väl mest att jag var så inställd på att åka bil att det skulle vara skönt att få åka iaf en liiiten bit med bil. ;o)
 
Christel, jag ska plocka upp en till vid slussen, Monika skulle åka med oss också men har avbokat så vill du så kan du åka med oss därifrån. Annars är det buss buss 402 och 53 eller Saltsjöbanan från slusen som går dit.
 
Jag tar bilen från Bromma imorrn bitti, så är det någon som vill haka på längs vägen eller närområdet så hojta.
 
Placeboworks skrev:
Christel, jag ska plocka upp en till vid slussen, Monika skulle åka med oss också men har avbokat så vill du så kan du åka med oss därifrån. Annars är det buss buss 402 och 53 eller Saltsjöbanan från slusen som går dit.
suveränt! stort tack! :eek:D
tråden är lång att glutta igenom, så jag undrar när och var jag ska ställa mig och vifta med tummen?
 
Jag hade planerat att åka med 08.01 från Jakan och byta till t-bana till Slussen, mot Fruängen kl 08.30 från T-centralen. Sedan kravla mig upp till en parkeringsficka från perrongen för att bli upplockad med bil.

Men nu sätter mina usla luftrör stopp för det pga vädret. Kyla och fukt + dammiga lokaler. :-(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.