Annons

Övergivna hus, fabriker mm

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur kommer folk att åka dit?

Någon som vågar tippa på var det kan finnas någorlunda humant prissatt parkering i någorlunda närhet?

Max 12kr timme och helst inte mer än 2km att gå med tanke på utrustning etc.

Och förresten, vad är den exakta adressen?
 
Re: Re: Re: Re: Stativ?

jimh skrev:
Inga problem, jag tar med det.

Du är en snäll själ!

Men du behöver inte släpa en snabb titt i min kalender och ett telefonsamtal senare måste jag tyvärr dra mig ur.
Pengarna är borta, tiden är knapp så jag överlämnar min plats till någon annan...
 
tråkigt Mi att du inte följer med.
jag vill ju träffa dig nångång ju! :eek:(

men jag anmäler mig dock ivrigt till att låna stativ. :eek:D
*gör snälla ögon*
 
christel mmm jag vill träffa dig med!!
Men min mage å själ har varit på sälensemester och mått superbra å när jag klev innanför dörren till verkligheten igen så damp allt skit ner som ett brev på posten. Magen gör ont å det ligger en dum klump å skumpar runt där inne.

Jag koncentrerar mig på en sak i taget nu... bellautställningen får vara prio ett och det andra komma i andrahand. Annars blir jag nog galen på heltid =)

Men du kommer väl dit å tittar christel?
 
Johan Okker skrev:
Ingen som har parkeringstips?

Det finns en parkering ute på Riddarholmen. Kör rakt över torget och ner till kajen, sedan till höger så långt det går. Vet ej hur belastad den är på vardagar, jag har stått där tidigare när jag ska till Gamla Stan. Minns inte timtaxan heller.

//Anders
 
Estethia skrev:
whiii.. tack! *hoppas den inte väger vad den heter*
Nej, hundranittian är ett ganska litet stativ. Det är mitt "resestativ". Hoppas du inte har D2xen, den är nog lite för tung för kulan.
 
nej, tyvärr är det D100 som gäller imorron.
men skönt med stativ. mitt eget är sämre än sugrör. ;o)
 
med tanke på siraps-autofokusen och min fäbless för korta skärpedjup, så är det tyvärr.
i övrigt funkar den helt okej, trots åldern.
 
Visst! Jag ropade "Eureka" när jag testade köra AF på D2X. Speciellt ihop med 70-200/2,8 VR - gluggen, men inte är väl den AF du haft på D100 sämre bara för att du testat D2X?

D2X ger dig inte kortare skärpedjup än D100.
 
jag har inte pratat om att skärpedjupen är annorlunda.
jag har aldrig gillat D100'as autofokus just för att den är så långsam att mitt korta skärpedjup får lida för att den så sällan träffar rätt i tid.
i övrigt har D100 varit supertoppen, men det var mäkta skönt att plåta med en Nikon som har tiptopsnabb autofokus.
bra för mig som ser så dåligt.

jag kommer gissningsvis hyra en D2x då och då tills jag införskaffat en själv.
 
Jo MultiCam-2000 är finemang, men finns ju bara på proffsmodellerna.

Jag fattar inte riktigt varför autofokusen skulle vara långsammare på dina korta skärpedjup, AF:en jobbar ju alltid på full bländaröppning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.