Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Är jag knäpp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sonnaren skrev:
den "blygsamma varianten", blir lika underligt det, litet fnoskigt rentav
Jo, det är möjligt att det blir fnoskigt. Men man kan ju se det som stöldprevention!
 

Bilagor

  • canon.jpg
    canon.jpg
    22.6 KB · Visningar: 194
Kalle_B skrev:
om du orkar med att svara 4000000000000000 människor som vill köpa din dörrstop så vassego.. ;)

Efter nogranna beräkningar har jag kommit fram till att det faktisk skulle vara hypotetiskt ställningstagande att svara på den frågan för så många människor finns det inte.
 
Vill man vara riktigt sofistikerad och dessutom tillhör "den väntande skaran" kan man ju alltid surfa till Nikons hemsida och spara ner en bild på sin lille gullegris.
Skriv sedan ut bilden på ett A4 och klipp ett hål för gluggen, montera på din befintliga kamera och vips så är väntan över, häng den på magen och visa alla vänner.

Se så fint det blev ! ;-)
 

Bilagor

  • d200.jpg
    d200.jpg
    18.3 KB · Visningar: 209
Clouseau skrev:
AHAHA HA HA HA!!! Skitbra! Kan du inte snälla lägga in den i D200 tråden? Alla där behöver lite uppmuntran! :D

Visst, ska genast bege mig dit.
Sen kanske man inte vågar visa sig på Fotosidan på ett tag, jag kan se kvällspressrubrikerna. (oj va långt ord det blev).
"Nikonister flameade ihjäl Minoltaägare"

edit.
Sagt och gjort, nu får vi se hur länge jag överlever. ;-)
 
Senast ändrad:
haha vad skön denna tråden blev mot slutet :D
nej vi är inte knäppa (tror jag, hoppas jag)
hehe själv kollade jag på Kobras 5 års avsnitt och i "read my lips" med Bush och Blair såg jag i bakgrunden (när bush stod och predikade) en fotograf med nåt som liknade en DSLR och en tvåögd mellanformatare! (Rolleiflex liknande sak han hade sökaren nedfälld så jag såg inte) :D jag blev så glad
 
Gip skrev:
Den lokala nyhetstidningen ska komma hem och intervjua och fota mig idag om mina hundar...och det jag mest är nyfken på är vad dom har för kamera...

...eller om man tittar på topmodell eller nåt sånt, då hajar jag till när dom filmar fotografen för att se vad det är för kamera han har.


Är jag knäpp?


*hahaha*

Självklart :)
 
här är min nya digitalare med lättöverskådliga histogram direkt efter bildtagningen :D
 

Bilagor

  • möök.jpg
    möök.jpg
    20.1 KB · Visningar: 127
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.