phool
Aktiv medlem
Grattis! Vad fick du för leveranstid?
Nej, men dom tror att det blir det som står på deras sida, i slutet av mars. Jag skulle inte vara orolig att bli utan i alla fall =)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Vad fick du för leveranstid?
Än en del vågade tro, kanske man ska tillägga...Fett! Äntligen, och priset blev mkt rimligare än folk vågade tro! =)
Länk till bilderna ovan:
http://imaging.nikon.com/lineup/dslr/d800/sample01.htm
Kattens morrhår är inte speciellt små, dom syns nog med vilken kamera som helst, lite finare detaljer finns t.ex. i fjunen på kvinnans nästipp.
Man frågar sig lite till mans vad de tycker som för ett år sedan köpte D3x för dyra pengar. Den har väl inte ens skrotvärde nu.
JB
Och så kan man se att hon har en missfärgning på tanden. Jag tror att Nikon gjort helt rätt med att ha så hög upplösning. Bra både för fina detaljer och lågt brus, trots att det låter lite motsägelsefullt.
Man frågar sig lite till mans vad de tycker som för ett år sedan köpte D3x för dyra pengar. Den har väl inte ens skrotvärde nu.
JB
P.S
Även det kontroversielle Kent Rockwell prisar kameran och säger att man skall glömma D4 om man inte är en professionell sportfotograf. För allt annat är D800 bättre tycker han. Han tycker även att D800E är minst sagt overkill för den som inte har något speciellt syfte med den.
Intressant med testerna i kommande fototidningar om hur brusegenskaperna är. Trist om de får stryka på foten.
Har precis gått över från nikon till canon med en 5D MK II... upplever att jag får skarpare bilder med min sigma 50/f1,4 än vad någon av dessa bilder är.