TVS
Aktiv medlem
när började revisorerna bestämma i företag?
Med vänlig hälsning peter
Ungefär samma dag som pengarna betydde något i ekonomin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
när började revisorerna bestämma i företag?
Med vänlig hälsning peter
Ett litet ryck i fjärrutlösaren, så gick kontakten i kamerahuset sönder....
Fråga mig inte hur det kan ha gått till, gängan verkar oskadad men själva kontakten i plast inne i kontakten är lös och trycks in i kamerahuset när jag försöker koppla in fjärrutlösaren.
Nikon pratade om 14 dagars reparationstid, precis när 14 dagar för kamerareparation är just vad jag inte har...
Kanske kan de ge dig ett lånehus så länge.
Är det någon som vet någon sida som har bilder med D800s "distortion correction" mode med bilder utan och med jämförda?
Styra D800an direkt från datorn (eller de flesta nikon)
http://connect.dpreview.com/post/1560128073/software-control-dslr-phone-digicamcontrol?news
Såg den här på dpreview och testade. Verkade funka rätt bra med LiveView direkt i datorn, inte så seg uppdatering som jag befarat. Nikon har väl sin egen men den har jag inte tillgång till, kostade väl rätt mycket.
Är det någon som vet någon sida som har bilder med D800s "distortion correction" mode med bilder utan och med jämförda?
Genitiv-s.
Jo men lite förvirrande för i Nikons namntradition kan man ju förvänta sig en 800s i framtiden, inte för att jag riktigt vet vad den skall innehålla mer en stöd för samma sändare som D600 mfl kameror
Håller med om allt och visst kan man aldrig får för bra kapacitet i batteriet. Men batteriet i D800 är förvånansvärt bra.Vad en D800s skulle kunna innehålla?
Högre upplösning, bättre DR, mindre brus, bättre färger såklart. Det har ju alla tidigare uppgraderingar bjudit på.
Wifi eller liknande
Ett menyststem som är modernare än det i Nokia 3110
Programmerbara knappar på riktigt, inte så begränsat som idag
Bättre grepp
Bättre batteritid
AF-punkter direkt på sensorn
Plus mycket mycket mer! Tror ni att D800 skulle vara slutet på utvecklingen? ;-)
Håller med om allt och visst kan man aldrig får för bra kapacitet i batteriet. Men batteriet i D800 är förvånansvärt bra.
Så länge man inte filmar så är batteriet bra.
/Karl