Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

slideshow

Produkter
(logga in för att koppla)

sagan

Avslutat medlemskap
Jag kollar ofta igenom alla nyinkomna bilder i fullstorlek och får då klicka på framåtknappen för varje bild, om man istället kunde få automatisk frammatning av bilderna så skulle det vara ett stort + ..låt säga vart 5 sek..eller ännu bättre valbart antal sekunder.
Det skulle även fungera när man kollade i album givetvis.

Jag tror att jag föredrar att kunna bläddra i min egen takt. Vill jag kolla en längre tid på en bild för att kunna fundera över den vill jag i lugn och ro kunna göra det.

Den möjligheten förvinner ju inte för att det kommer en ny funktion..så varför detta motstånd?
Och givetvis ska det finnas en stop/pausefunktion när man vill stanna och kommentera eller titta längre på en bild.

Låter bra. Men varför inte förenkla kraven till de stackarna som jobbar med sajten? =)
Hela navigeringsraden med <- och -> osv borde följa med när man går till full storlek, och därtill kan man då lägga in en liten listbox för automatisk frammatning.
Det låter väl helt ok?

//Björn - Som vill kunna ange antal bilder per sekund, och inte antal sekunder per bild. :D

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar