Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Visa era fyrverkeribilder!
- Trådstartare feskarn
- Start datum
.Z.
Aktiv medlem
Den va härlig, komisk på nåt sätt!RickE.nu skrev:
Norrland hemma på gatan...
David-Lönnberg
Aktiv medlem
Midhrafn
Aktiv medlem
Don Ricardo skrev:
Efter att ha kollat av bildena i datorn och era här på Fs vette fan om jag vill ha den förödmjukelsen om jag lägger upp dom här...
30 knappt acceptabla och ingen riktigt fin bild av 77 knäppta kort.
Vissa dar ska man ge faan i kameran.
Ps: Ursäkta språket.
Äh, va fan, kom igen nu! Upp med hakan, du har ju i alla fall varit ute och försökt. Själv har jag varit på jobbet hela natten (sitter fortfarande på jobbet) och vi har dessutom fotoförbud på hela området. DET är surt även om man får skapligt o.b tilläg. Får glädja mig åt att firman brände av ett megafyrverkeri i maj.
Gott nytt år alla lyckliga lediga människor.
Martin F
Aktiv medlem
David: Den från Gislaved var riktigt snygg!
Rickard: Kom igen nu, alla tar vi mindre bra bilder ibland. Själv stod jag HELT fel igår. Stod borta vid Eriksbergskranen och därifrån såg man ingenting pga moln, dimma och rök. Här är min bästa bild därifrån. Säger väl det mesta om hur mycket vi såg...
Rickard: Kom igen nu, alla tar vi mindre bra bilder ibland. Själv stod jag HELT fel igår. Stod borta vid Eriksbergskranen och därifrån såg man ingenting pga moln, dimma och rök. Här är min bästa bild därifrån. Säger väl det mesta om hur mycket vi såg...
Bilagor
Don Ricardo
Aktiv medlem
Skybolt
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/297195.htm?set=lp mitt bidrag från 04-05
MSLink
Aktiv medlem
Platsen jag var i när jag plåtade fyrverkerier då var det väldigt svårt eftersom det kom på olika håll hela tiden men lyckades ändå fånga några bra bilder. Här hittar ni bilderna: www.mickesundberg.com/2005-2006.zip
Jeppe
Aktiv medlem
ntz
Aktiv medlem
Jag vill gratulera er för era underbara bilder. Vet att det är så mycket som måste stämma för att lyckas. I år gick det inte alls bra för mig.Fel plats och vnklar, lyktstolpar i vägen, dåligt fokus m m.och jag åstadkom allt detta utan ens en enda droppe alkohol i blodet ;-)
ÖNSKAR GOD FORTSÄTTNING OCH ETT BRA FOTOÅR TILL ALLA.
Mvh Nikolaos
ÖNSKAR GOD FORTSÄTTNING OCH ETT BRA FOTOÅR TILL ALLA.
Mvh Nikolaos