Annons

Visa era fyrverkeribilder!

Produkter
(logga in för att koppla)
Don Ricardo skrev:
Efter att ha kollat av bildena i datorn och era här på Fs vette fan om jag vill ha den förödmjukelsen om jag lägger upp dom här...
30 knappt acceptabla och ingen riktigt fin bild av 77 knäppta kort.

Vissa dar ska man ge faan i kameran.

Ps: Ursäkta språket.

Äh, va fan, kom igen nu! Upp med hakan, du har ju i alla fall varit ute och försökt. Själv har jag varit på jobbet hela natten (sitter fortfarande på jobbet) och vi har dessutom fotoförbud på hela området. DET är surt även om man får skapligt o.b tilläg. Får glädja mig åt att firman brände av ett megafyrverkeri i maj.
Gott nytt år alla lyckliga lediga människor.

Från Metropolen Oderljunga i skåne ute på en åker, Tyvärr var de små raketrackarna för snabba för mej, men denna fick jag nästan *S*
Gott nytt fotoår på er alla !!/ pia

Bilagor

• fotosidan.jpg
    fotosidan.jpg
    29.8 KB · Visningar: 1,811
Var mycket svårare än jag trodde att "hänga med i svängarna". Tog ett hundratal bilder och de flesta var fjuttraketer, men jag befann mig på nästan samma höjd som raketerna när dem smällde av.

Bilagor

• dsc_1584.jpg
    dsc_1584.jpg
    44.8 KB · Visningar: 1,447
David: Den från Gislaved var riktigt snygg!

Rickard: Kom igen nu, alla tar vi mindre bra bilder ibland. Själv stod jag HELT fel igår. Stod borta vid Eriksbergskranen och därifrån såg man ingenting pga moln, dimma och rök. Här är min bästa bild därifrån. Säger väl det mesta om hur mycket vi såg...

Bilagor

• fyrverk.jpg
    fyrverk.jpg
    29.7 KB · Visningar: 1,448
Detta var mycket svårare än jag trodde! En av få acceptabla bilder jag fick, men långt de flesta var olika varianter av jätteusla.

Bilagor

• _mg_8358400400.jpg
    _mg_8358400400.jpg
    53.2 KB · Visningar: 1,334
En av mina bilder från gårdagens GP-fyrverkeri i Göteborg.

Bilagor

• _mg_0410_small.jpg
    _mg_0410_small.jpg
    57.4 KB · Visningar: 1,320
Jag vill gratulera er för era underbara bilder. Vet att det är så mycket som måste stämma för att lyckas. I år gick det inte alls bra för mig.Fel plats och vnklar, lyktstolpar i vägen, dåligt fokus m m.och jag åstadkom allt detta utan ens en enda droppe alkohol i blodet ;-)

ÖNSKAR GOD FORTSÄTTNING OCH ETT BRA FOTOÅR TILL ALLA.

Mvh Nikolaos

ANNONS