Annons

Visa dina tågbilder!

Produkter
(logga in för att koppla)
Svenskt RC-lok i USA

Amtraks "Mighty Mouse!" på stationen i Philadelphia
 

Bilagor

  • tåg0004bcr.jpg
    tåg0004bcr.jpg
    56.3 KB · Visningar: 941
Hur gör ni för att minska bilderna ???

Mina bilder blir skitsuddiga när jag minskar dom till 400x400, hur gör ni andra för att få dom bra ?
 
Jag fick visst ordning på oskärpan, det fanns ju en knapp som hette kontrast
 

Bilagor

  • rälsbuss small.jpg
    rälsbuss small.jpg
    58.5 KB · Visningar: 891
Re: Hur gör ni för att minska bilderna ???

Stefanity skrev:
Mina bilder blir skitsuddiga när jag minskar dom till 400x400, hur gör ni andra för att få dom bra ?
En grej man kan testa är att skärpa dom efter dom minskats. Då brukar det se bättre ut.
 
Upp med bilderna i Kritikpoolen !!!

Arleklint skrev:

Nu är det på tiden att ni lägger upp alla era vacka bilder på tåg i kritikpoolen.

Tågbilder kan tydligen vara både välkomponerade och vackra, de kan innehålla en känsla och de kan vara kraftfulla.

Jag tycker det vore kul om ni kunde lägga in era bilder i den allmänna kritikpoolen!

Det finns ju så oerhört många fina tågbilder här så varför inte lägga upp dom i kritikpoolen så vi får avnjuta dom i högre upplösning.
Jag tänker lägga upp en tågbild senare när jag kommer hem och hoppas att det blir många fler tåg i kritikpoolen
 
Som jag sagt tidigare är jag förvånad och positivt överraskad av att det finns så mycket fina tågbilder.

Alla ni som lagt bilder här i tråden borde lägga minst en bild i kritikpoolen. Då blir tåg ett märke på fotokartan.

Tänk på att bara två trådar i detta forum haft fler visningar.

"Min sämsta bild är sämre än din"
och "Fotografer in action"
 
Senast ändrad:
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.