Annons

Visa dina tågbilder!

Produkter
(logga in för att koppla)
En annan bild från 50-talet. Verkar som mitt tågintresse upphörde i mitten av tonårstiden......i varje fall finns inga tågbilder efter det jag fyllt 14...:)).
Us

Bilagor

• tåghjul#1-ss.jpg
    tåghjul#1-ss.jpg
    23.7 KB · Visningar: 1,559
Jag håller mig till mina modeller.
Det här är ett Fleischmann DB BR 141 Electric Loco BLU/BGE.
...en liten rolig sak (i varje fall för mig). Krokodilen (N-skala) som jag visade tidigare (sid.1) hittade jag just i en engelsk katalog där den såldes för 250 pund !!!!!. Jag fick för några år sedan ett 15-tal fina N-skalelok av äldre modell, så där kanske man sitter på en liten förmögenhet?????

Bilagor

• train2.jpg
    train2.jpg
    41.9 KB · Visningar: 1,572
Vilken otrolig fart det blev i den här tråden. Verkar som om Janne släppt loss en hemlig fördämning ;)
Det är verkligen roliga och vackra bilder som kommit in.

Pendeltågsstationen i Jakobsberg har byggts om och detta är det sista tåget från den provisoriska perrongen 13 minuter innan invigningen den 1 dec 2005.

Bilagor

• station2a.jpg
    station2a.jpg
    39.7 KB · Visningar: 1,624
kul tråd! den som sett luc bessons "det stora blå" kanske känner igen sig här :) (La Raya, Peru)

Bilagor

• la raya.jpg
    la raya.jpg
    57 KB · Visningar: 1,536
gizmo skrev:
Pendeltågsstationen i Jakobsberg har byggts om och detta är det sista tåget från den provisoriska perrongen 13 minuter innan invigningen den 1 dec 2005.

Och så här såg det ut på insidan vid samma tillfälle.

Bilagor

• jbc.jpg
    jbc.jpg
    48.3 KB · Visningar: 1,616
Det här var en riktigt kul tråd, fastän jag själv inte bidragit med någon bild ännu. Ska leta... fan man har ju tågluffat 6 gånger, så NÅGON bild på ett tåg borde jag ju ha ;-)

Kul tråd som sagt va'. Jag undrar om man bör be om lov för att fota på en rangerbangård med trafik (bor ju i kumla ca. en mil från Hallsberg) eller om man får hålla sig bredvid.

/ Erik

Helt underbar tråd!
Skulle var kul med lite fler bilder från våra museijärnvägar tex Lennakatten.
Tyvärr har jag inte själv så mycket att bidraga med.

/ep

Uyuni, Bolivia.

Grrrr... Tog mig 20 minuter att anpassa filen för att kunna infoga den hit.:-[] Fick gå ner till jpg 5 för att kunna komma under 60000 byte. Den andra bilden från serien gick inte att få under ~60k även med jpg 4, och redan då såg bilden för jävligt ut.:-/ Rätt snål gräns för en 400x250 bild.

Bilagor

• uyuni 1.jpg
    uyuni 1.jpg
    55.1 KB · Visningar: 2,337
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar