Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Visa dina tågbilder!
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
kreatören
Aktiv medlem
Jag håller mig till mina modeller.
Det här är ett Fleischmann DB BR 141 Electric Loco BLU/BGE.
...en liten rolig sak (i varje fall för mig). Krokodilen (N-skala) som jag visade tidigare (sid.1) hittade jag just i en engelsk katalog där den såldes för 250 pund !!!!!. Jag fick för några år sedan ett 15-tal fina N-skalelok av äldre modell, så där kanske man sitter på en liten förmögenhet?????
...en liten rolig sak (i varje fall för mig). Krokodilen (N-skala) som jag visade tidigare (sid.1) hittade jag just i en engelsk katalog där den såldes för 250 pund !!!!!. Jag fick för några år sedan ett 15-tal fina N-skalelok av äldre modell, så där kanske man sitter på en liten förmögenhet?????
Bilagor
Jan L
Avslutat medlemskap
kreatören skrev:
Jag håller mig till mina modeller.
Men om man ska vara så där trist och petig så ser det mera ut som en 151-a. Har den inte sex axlar?
sture
Aktiv medlem
Höjdare!
Vilken praktbild Du fått till! Jag njuter!
Arleklint skrev:
Spöktåg
Vilken praktbild Du fått till! Jag njuter!
Tusse
Aktiv medlem
gizmo skrev:
Pendeltågsstationen i Jakobsberg har byggts om och detta är det sista tåget från den provisoriska perrongen 13 minuter innan invigningen den 1 dec 2005.
Och så här såg det ut på insidan vid samma tillfälle.
Bilagor
timofej
Aktiv medlem
Uyuni, Bolivia.
Grrrr... Tog mig 20 minuter att anpassa filen för att kunna infoga den hit.:-[] Fick gå ner till jpg 5 för att kunna komma under 60000 byte. Den andra bilden från serien gick inte att få under ~60k även med jpg 4, och redan då såg bilden för jävligt ut.:-/ Rätt snål gräns för en 400x250 bild.
Grrrr... Tog mig 20 minuter att anpassa filen för att kunna infoga den hit.:-[] Fick gå ner till jpg 5 för att kunna komma under 60000 byte. Den andra bilden från serien gick inte att få under ~60k även med jpg 4, och redan då såg bilden för jävligt ut.:-/ Rätt snål gräns för en 400x250 bild.
Bilagor
Fedd
Medlem
Lade mina tågbilder i mitt galleri. Inga kommentarer dock.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/542362.htm
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/542362.htm