Annons

Visa dina manipulerade bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Här kommer ytterligare en obestämd varelse från mig. *Lite* irreterad kan jag bli ibland bli på att ni ofta kallar det för lek så fort ni gör bildbearbetningar.
Från en som de senaste 10 åren jobbat seriöst med digital bildbearbetnig
 

Bilagor

  • alian.jpg
    alian.jpg
    43.9 KB · Visningar: 734
om man bara "leker" lite då å då så är det väll bara lek tycker jag..

Om man däremot går in för att göra om bilden redan när man tar den, eller tar bilden enbart för att sätta i ett kollage, eller rentav bara sitter å gör om bilder.. då är det en annan sak.
 

Bilagor

  • hum omgjordforum.jpg
    hum omgjordforum.jpg
    23.3 KB · Visningar: 754
kreatören skrev:
Här kommer ytterligare en obestämd varelse från mig. *Lite* irreterad kan jag bli ibland bli på att ni ofta kallar det för lek så fort ni gör bildbearbetningar.
Från en som de senaste 10 åren jobbat seriöst med digital bildbearbetnig

Sen är det ju å andra sidan lite skillnad på bildbehandligen också:) Dina är ju helt fantastiska!
 
Här var från början en Downhillcyklist under MTB-VM i åre. Lite besviken över kvaliten, men inte helt uppgiven. Tänkte att det måste gå att använde.

Så lite "filterfusk ;-)" och några justeringar med penseln.....

Snabbt fixad.... lite som de gamla sammetsaffisherna.
 

Bilagor

  • mtbvm_åre.jpg
    mtbvm_åre.jpg
    39.3 KB · Visningar: 665
Självporträtt
Lite ide ifrån StarWars och lite ifrån en story som jag skrev. Den är bättre i fullformat men men...

/Kent
 

Bilagor

  • ksfire03.jpg
    ksfire03.jpg
    9.2 KB · Visningar: 665
kreatören skrev:
Här kommer ytterligare en obestämd varelse från mig. *Lite* irreterad kan jag bli ibland bli på att ni ofta kallar det för lek så fort ni gör bildbearbetningar.
Från en som de senaste 10 åren jobbat seriöst med digital bildbearbetnig

Denna var verkligen mycket läcker.
 
Blue Girl

Här har jag använt en ett par år gammal bild av min dotter som underlag.
 

Bilagor

  • blue-girl.jpg
    blue-girl.jpg
    57.6 KB · Visningar: 588
Bernt, dina bilder är verkligen konstverk! Helt fantastiska! I jämförelse med dem liknar väldigt mycket annat just lek :)
 
Denna är ganska friskt manipulerad. Dock så har jag eftersträvat att göra så det så det inte ska vara aldeles uppenbart.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.