Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Visa dina konstnärliga naturbilder
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Gunnlaug
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Har andra på fel hårddisk så riktigt så bauerlikt som jag hade tänkt blir inte förrän i morgon..
Men var är Älgen..?
dJb
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Wow! Högklassigt!
Tackar. Inte så mycket tanke bakom ska erkännas mer än att försöka fånga små mönster och rörelser i naturen som kanske kan symbolisera naturens eviga rörelse och förändring.. Kanske.
Gunnlaug
Aktiv medlem
dJb skrev:
.
Den var vacker som Zlatan David...
Arleklint
Aktiv medlem
Nu är jag trött, och därmed lite lat, så nu gör jag det jag inte gillar att man gör - länkar istället för att klippa in en bild.
Detta tycker jag är konstnärligt. En naturbild som förmedlar en känsla. I detta fall en tung känsla.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/553813.htm?set=lp
Detta tycker jag är konstnärligt. En naturbild som förmedlar en känsla. I detta fall en tung känsla.
lottawe
Aktiv medlem
Bakom mörkaste stammen tror jagGunnlaug skrev:
Men var är Älgen..?
Fast nu gjorde jag det igen. Lade in en där jag inte var ute i naturen alltså. Sköt från uterummet, så den var nog inte "nature art" ändå (oavsett älg eller inte..)
Gunnlaug
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Nu är jag trött, och därmed lite lat, så nu gör jag det jag inte gillar att man gör - länkar istället för att klippa in en bild.
Ja det är ju klart att att tungsinnet kommer krypande när man vareviga år måste bygga ett vindpinat bo...
Gunnlaug
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Bakom mörkaste stammen tror jag
Fast nu gjorde jag det igen. Lade in en där jag inte var ute i naturen alltså. Sköt från uterummet, så den var nog inte "nature art" ändå (oavsett älg eller inte..)
Jo den faller helt klart under "nature art"... för du sköt väl från ATELJEN eller hur..?
Arleklint
Aktiv medlem
Gunnlaug skrev:
Ja det är ju klart att att tungsinnet kommer krypande när man vareviga år måste bygga ett vindpinat bo...
Tungsinnet i detta fall är kanske större när frun dör...
Gunnlaug
Aktiv medlem
hansen2 skrev:
Sommarpink, inte så kallt men ändå med Björn-Borgsk dubbelfattning
Ho ho ho... den var inte snäll Johan... där får man för allt pink-snack... =)
Gunnlaug
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Tungsinnet i detta fall är kanske större när frun dör...
Aj aj aj...
Bra bild Janne...
Gunnlaug
Aktiv medlem
PeBro skrev:
Ytterligare en Bauerinspirerad...
Underbar...
lottawe
Aktiv medlem
Maffig! Nu vågar jag inte tänka på att visa mina bauerbilder längre.. Känns som typen är fulländad i den där.PeBro skrev:
Ytterligare en Bauerinspirerad...
Men kunde Johan smussla in en människa törs jag smussla in två nu
Godnatt.
Bilagor
Gunnlaug
Aktiv medlem
PeBro skrev:
Å, tack J.V, men är det konst?
Självklart är det lika självklara svaret...
Den dagen någon konkret kan definiera konst resp, icke konst... ja då kan jag raka min egen rygg... =)