Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa dina konstnärliga naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Chano skrev:
Ett tag se man var in på fotosidan. Jag trodde först det här var en tyst tråd men det är det nog inte.
På tal om vinter och mulet och trist. Så borde det väl även i söder gå att ta bra bilder. Dimma är ju ofelbart. Nåja lite för klassiskt det här kanske.

Klassisk, men inte tråkig (som jag tycker många "klassiska" svenska naturbilder ofta är). Själv tycker jag natur över huvud taget är svårt, oavsett om det är tråkigt, klassiskt, konst eller annat, men jag gör mitt bästa för att lära mig :)

Angående tysta trådar så äger de rum i "No words" medan vi här i "Fritt bildforum" babblar mer än någonsin.
 
Per skrev:
En av de första bilder jag la upp på fotosidan, tagen första året med min första systemkamera. Jag gillar enkelheten i den:

Coolt med de få färgerna. Enkelt och rent!

Nu var det flera minuter sen jag såg en ny bild.... Huvva! Var är bilderna? ;)
 
Re: Ny bild

Arleklint skrev:
Är detta konstnärligt naturfoto?

I högsta grad är din bild en bit naturlig konst.
Macro är ju ofta lite av konstverk innan det blir bra,
Men nu går jag för långt tror jag. Börjar det in bli för mycket annat nu. Sätter in en gammal bild.
 

Bilagor

  • statlifoto.jpg
    statlifoto.jpg
    29.7 KB · Visningar: 1,715
Re: Re: Ny bild

Chano skrev:
I högsta grad är din bild en bit naturlig konst.
Macro är ju ofta lite av konstverk innan det blir bra,
Men nu går jag för långt tror jag. Börjar det in bli för mycket annat nu. Sätter in en gammal bild.

Inte ett dugg för långt! Det som känns ok för dig är ok! Jag gillar det oxå.
 
lottawe skrev:
Och en till..
En färgsprakande tavla av naturen. Ska det va så ska det. Och här är det mycket av allt. Ändå i ett sammanhang som ger känslan av verklighetens drömnatur. Kunde ha varit skrämmande men är tilldragande så man dras med.
Mvh/-Anders
 
Re: Re: Ny bild

Chano skrev:

Men nu går jag för långt tror jag. Börjar det in bli för mycket annat nu. Sätter in en gammal bild.
Uppskattningsvis är inte mer än max 70% landskap/natur.
Hade brädet varit gjort av trä hade det närmat sig 92% kanske.

Men den är skön konst!
 
Varför funkar det inte att lägga in två bildinlägg?
När jag lägger in det andra så ändras bilden i det första inlägget och det blir inget nytt inlägg.
/Erik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.