Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Visa dina konstnärliga naturbilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Väljer en som ligger i någon av mina album men som helt saknar kommentar.

Bilagor

• bbn3334swe.web400.jpg
    bbn3334swe.web400.jpg
    49.1 KB · Visningar: 2,265
Arleklint skrev:
En spännande kontrast som jag absolut köper som "Nature Art". Jag grubblar och grubblar på varför skivspelaren hamnat där :)

Ja det hade med skogsbolagens framfart som gjorde att min bild kom till. Så jag får väl erkänna att jag ställde den där själv.
Lite vill jag ändå få fram med mina bilder att naturen är ett konstverk i sig. Om man bara ser det.
Sen kan man ju ge ett inlägg i debatten också. Med en skivspelare kanske.

Jag drämmer i med en bild från höstens Landsortutflykt - lite stilleben i naturen :)

Bilagor

• planka_051001.jpg
    planka_051001.jpg
    49.6 KB · Visningar: 2,056
Andreas Th skrev:
Siktade på rätt kategori nu då?
ps. Gillar era bilder!

Den första bilden var det väl inte något fel på? Jag gillar personligen den här bättre rent estetiskt, men det innebär ju inte att den är "konstigare" :)

Ett tag se man var in på fotosidan. Jag trodde först det här var en tyst tråd men det är det nog inte.
På tal om vinter och mulet och trist. Så borde det väl även i söder gå att ta bra bilder. Dimma är ju ofelbart. Nåja lite för klassiskt det här kanske.

Bilagor

• onfoto.jpg
    onfoto.jpg
    29.4 KB · Visningar: 2,036
En av de första bilder jag la upp på fotosidan, tagen första året med min första systemkamera. Jag gillar enkelheten i den:

Bilagor

• latnja_filtered.jpg
    latnja_filtered.jpg
    51.7 KB · Visningar: 1,986
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar