Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilket väsksystem?

Produkter
(logga in för att koppla)
Bättre sent än alltid. Å andra sidan är det bara den 26:e :)

Är lite osäker. Sitter väskorna fast eller har de "bara" plockat ihop en sele med några av de lösa väskorna i sitt sortiment? Jag skulle gissa på det förstnämnda, fast det är svårt att se från bilderna.

Nackdelen med om de sitter fast är att man inte kan anpassa efter hur mycket man vill ha med sig (om man nu inte köper alla storlekar så man har att välja på :-D), fördelen är att de sitter bättre än "lösa" system.

Oavsett vilket tror jag David kommer bli mycket varm om magen på nästa sommarvandring. Jag hade bara en liten kameraväska fastspänd på magen och så fickorna på höfterna, phewww. Här har man värsta maggördeln ser det ut som.

Är intresserad av någons erfarenhet av väskorna. Har haft funderingar på en LowePro S&F-väst med lösa fickor på framsidan så man kan hålla ryggen fri för ryggsäck. Men fotoväst... Det tar emot :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.