Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken bil fotograferar du med?
- Trådstartare Jorek
- Start datum
Meltingfire
Aktiv medlem
Canon 20D och BMW 528 -97. (För att öka sambandet Canon - BMW)
Men oftast tar jag faktiskt hellre VW Polo -97 som är smidigare när man ska ut och fota.
Men oftast tar jag faktiskt hellre VW Polo -97 som är smidigare när man ska ut och fota.
thc
Avslutat medlemskap
Jorek skrev:
Inga klara samband kan utläsas än så länge, möjligen en svag tendens att digital Canon och BMW hör ihop.
Det verkar mera vara så att fotograftyp och biltyp matchar varandra.
Eller möjligtvis att 3 Canon ägare kör diesel.
gujo
Aktiv medlem
2 Canon Eos 3 modell -01 och 1 Canon Eos 20D modell -05 vilka allihop får åka med mig i en härligt röd Toyota Yaris Verso modell -01 som är driftssäker, bensinsnål och ganska så terränggående för att vara vanlig personbil dessutom finns gott om plats för oss alla att sova i bilen om man fäller ner baksätena.
Petlan
Aktiv medlem
4! Jag kör Citroen Xantia HDI och ibland får min 350D följa med.thc skrev:
Eller möjligtvis att 3 Canon ägare kör diesel.
macmolarin
Aktiv medlem
Jag kör, sedan i onsdags, en Fiat Punto -04.
D70´n har jag haft i 1,5 år...
D70´n har jag haft i 1,5 år...
Jochum Berg
Aktiv medlem
350D och Renault Twingo. Liten kamera liten bil…
Estethia
Aktiv medlem
har du råd, köp en liten dv-kamera.froderberg skrev:Men ska man köpa videokamera när bebben kommer, eller jag hålla mig till stillbild?
det är guld värt att kunna filma barnets uppväxt.
jag själv tvingade med en kompis som filmade själva förlossningen för jag visste att jag skulle vara i en annan värld och det är jag glad för nu (men om ni gör nåt sånt så ska inte du filma.. du pysslar med annat).
sen är det faktiskt något viktigt med film/video som stillbilderna saknar... rörelser och ljud.
spela in bebisens joller, felaktia uttalanden i början av pratet och de evinnerliga frågorna i treårsåldern osv.
se hur bebisen stapplar omkring med sina första steg och följ den vingliga färden.
jag säger: ja! köp en videokamera. för även om den kanske inte blir på långa vägar lika använd som stillbildskamerorna, så är det mycket lyckat att fånga rörelserna och ljuden.
sen kan man nångång då och då klippa ihop en liten film lagom till nån jul eller födelsedag till närmaste släkten. det uppskattas verkligen.
growingart.se
Aktiv medlem
Om inte så köp något du kan spela in ljudet när bebben sätter igång att låta, jag har en mp3 spelare. Jag har spelat in min lille grabb (som blir 4 mån snart) när han skrattar första gångerna, igår fick jag med hans röst när han sjöng med när jag spelade gitarr, han behöver öva lite på texten dock! Han är med i ett arbete som jag jobbar på (finns på min hemsida under textual scenes). Men en smidig videokamera som man kan slänga fram är nog inte dumt, det blir ju material som är mer än guld värt. Ta inte med den in på förlossningssalen...froderberg skrev:
Men ska man köpa videokamera när bebben kommer, eller jag hålla mig till stillbild?
growingart.se
Aktiv medlem
Har vi inte en tendens till att fotografer föredrar volvo 740?Jorek skrev:
Inga klara samband kan utläsas än så länge, möjligen en svag tendens att digital Canon och BMW hör ihop.
Det verkar mera vara så att fotograftyp och biltyp matchar varandra.
J Ericsson
Medlem
Min D70 och jag åker svart Volvo V70-04.
Senast ändrad: