Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken bil fotograferar du med?
- Trådstartare Jorek
- Start datum
Gunnar D
Aktiv medlem
diver1 skrev:
Min Passat gick igenom beskitningen igår
Så nu får 20D med kamrater åka bekvämt ett år till...
Läge att tvätta bilen nu dâ?
AlfaGTV
Aktiv medlem
Uttryck skrev:
...
Egentligen är detta ju en helt menlös tråd om man ska vara ärlig... ;-)
Totalt, men lite rolig också! Annars skulle vi varken läsa eller skriva i den...
MVH /Micke
Passar på att uppdatera att mina kameror numera åker ståndsmässigt och italienskt, Ducati 750 SS
Norfen
Aktiv medlem
BM400 passar bara till skuttiga kameror
Det skall vara en Volvo BM 350 annars får det vara! Har aldrig gjorts en bättre traktor någonsin! bäst till Nikon.
Mvh
Martin
Det skall vara en Volvo BM 350 annars får det vara! Har aldrig gjorts en bättre traktor någonsin! bäst till Nikon.
Mvh
Martin
Legur Laugar skrev:
Nikon D70
* Audi A6 quattro Avant 2002
* Audi 80 Avant 1994
* Volvo BM400 1969
Bild på BM400 och mig:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?_q=1&ID=404419
Snygg i lacken va??
Mvh Patrik
Jorek
Aktiv medlem
Re: BM400 passar bara till skuttiga kameror
Då är vi två, dårå.
Slutsats: Nikonister föredrar BM 350!
Norfen skrev:
Det skall vara en Volvo BM 350 annars får det vara!...
...bäst till Nikon.
Mvh
Martin
Då är vi två, dårå.
PapaC
Aktiv medlem
Re: Re: BM400 passar bara till skuttiga kameror
Jag får jämna ut frågan lite här. Även här finns det en BM 400 Buster men det är inte ofta min Nikon D70 är ute ock åker med den Ställning 2-2.
/c
Jorek skrev:
Då är vi två, dårå.
Jag får jämna ut frågan lite här. Även här finns det en BM 400 Buster men det är inte ofta min Nikon D70 är ute ock åker med den Ställning 2-2.
/c
RobinSundin
Aktiv medlem
Min 300D åker fina moppen=P Hahaha! Men oftast dock "aller á pied"
lyteskomik
Aktiv medlem
Nikon D100, F100 och F3 ligger säkert i baksätet på min beiga Renault Clio från 1992. Kan ju tillägga att jag inte köpt bilen själv, utan fått den av min mormor som inte är i behov av bil längre.
snaxalig
Aktiv medlem
JanG
Aktiv medlem
Bästa bilen att fotografera ifrån
Olika bilar är olika bra att fotografera djur och fåglar ifrån. Själv använder jag en Saab 900 av 1991 års modell. Jag tror att det är en av de absolut bästa bilarna att fotografera ifrån. Anledningen är att den har en förhållandevis rak a-stolpe vilket gör det lätt att få ut ett 500 tele ifrån, samt inte så hög som minibussarna. Kompleterar man sedan Saaben med en Toppola så kan man bo i den också. Det är skönt att vakna utvilad på morgonen på de fina fotoplatserna istället för att sitta och köra tre till fyra tinmmar mitt i natten. Jan Gustafsson
Olika bilar är olika bra att fotografera djur och fåglar ifrån. Själv använder jag en Saab 900 av 1991 års modell. Jag tror att det är en av de absolut bästa bilarna att fotografera ifrån. Anledningen är att den har en förhållandevis rak a-stolpe vilket gör det lätt att få ut ett 500 tele ifrån, samt inte så hög som minibussarna. Kompleterar man sedan Saaben med en Toppola så kan man bo i den också. Det är skönt att vakna utvilad på morgonen på de fina fotoplatserna istället för att sitta och köra tre till fyra tinmmar mitt i natten. Jan Gustafsson
Allan uti Hälsingland
Aktiv medlem
Jag är tydligen lite udda, har läst igenom tråden för att se om det finns någon gelike, men icke!
Jag har en KM5D som precis får plats i den lilla lådan i mittkonsolen på min Honda Accord 2000. Och 70-210 f4 som oftast följer med ligger och lurar i handskfacket.
Men dom ska ju användas och det går snabbt om inte min bortskämda hund reagerar snabbare än husse när något händer...
Jag har en KM5D som precis får plats i den lilla lådan i mittkonsolen på min Honda Accord 2000. Och 70-210 f4 som oftast följer med ligger och lurar i handskfacket.
Men dom ska ju användas och det går snabbt om inte min bortskämda hund reagerar snabbare än husse när något händer...