Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken bil fotograferar du med?
- Trådstartare Jorek
- Start datum
jensohlsson
Aktiv medlem
20D med några sjyssta objektiv (ett Sigma 18-50 2,8 EX och ett Canon 70-200 4L), en Metz 54 mz3 och lite andra grejer samt en Ford Sierra 2.0 från 1991.
Pris för kamerautrusningen: ca 25 000
Pris för bilen: 12 000
Så är det!
/Jens
Pris för kamerautrusningen: ca 25 000
Pris för bilen: 12 000
Så är det!
/Jens
lion-62
Aktiv medlem
Vilken bil FOTOgraferar Du med???
I ett garage "någonstans i Sverige" står Min, dessvärre, avställda manuellt 5vxl:ade&"genmanipulerade" VW Santana LX5-'84 lackerad i nyansen Gobimetallic som är en "guldton"...
För närvarande cyklar Jag med&på Min Merida Citybike 21 vxl och den är "blekvit" med ljusgröna "färgstänksprickar"...
Hälsar med ett glatt leende: L.C.Stefan Strandberg HFK
PS. Fortsatt trevlig sommar, ALLESAMMAN!!! DS.
I ett garage "någonstans i Sverige" står Min, dessvärre, avställda manuellt 5vxl:ade&"genmanipulerade" VW Santana LX5-'84 lackerad i nyansen Gobimetallic som är en "guldton"...
För närvarande cyklar Jag med&på Min Merida Citybike 21 vxl och den är "blekvit" med ljusgröna "färgstänksprickar"...
Hälsar med ett glatt leende: L.C.Stefan Strandberg HFK
PS. Fortsatt trevlig sommar, ALLESAMMAN!!! DS.
Senast ändrad:
Jeppe
Aktiv medlem
Jag fotograferar med en Volvo V40 -97 Kamoflagefärgad i mörk olivgrön metallic. Den klarar att ta ungefär 83 bilder under tiden som mitt fordon, en EOS 1D MkII har tagit sig upp till 100km/h. Nämde jag att mitt fordon klarar av att köras när det regnar?
(Läses med en liten ton av ironi)
(Läses med en liten ton av ironi)
Lumalinus
Aktiv medlem
Äntligen kom frågan upp!
D70
V70
modellnamnen kan väl knappast rimma så mycket mer än så? Lagom tjusig allemanskamera och en lagom tjusig allemansbil. I mitt fall Classicvarianten (sista sucken från gamla karossen -00, med extragrejer som skinn och storstereon osv)
förut körde jag Opel Kadett -88 och plåtade mer med min gamla FM2:a.
/linus
D70
V70
modellnamnen kan väl knappast rimma så mycket mer än så? Lagom tjusig allemanskamera och en lagom tjusig allemansbil. I mitt fall Classicvarianten (sista sucken från gamla karossen -00, med extragrejer som skinn och storstereon osv)
förut körde jag Opel Kadett -88 och plåtade mer med min gamla FM2:a.
/linus
Zepofan
Aktiv medlem
Zepofan skrev:
Min 300D åker oftast Nissan Primera SLX HGV från -98. Ska snart bytas mot något lite nyare och kompaktare.
Uppdatering!
Kamerautrustningen åker numera VW Golf från 2002.
Staffan
Aktiv medlem
Damm på sensorn
Aktiv medlem
Simon Larsson
Aktiv medlem
Hmm.. lite kul det här...
För min del kör jag en lättkörd Hasselblad 202FA på en tungtrampad militärhoj... om jag inte snor farsans gamla lyxiga Citroën BX (vinröd med mahogny och svart skinn innuti).
På sommaren blir det dock en gammal skogsgrön Citroën 2CV...
För min del kör jag en lättkörd Hasselblad 202FA på en tungtrampad militärhoj... om jag inte snor farsans gamla lyxiga Citroën BX (vinröd med mahogny och svart skinn innuti).
På sommaren blir det dock en gammal skogsgrön Citroën 2CV...