Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken bil fotograferar du med?
- Trådstartare Jorek
- Start datum
Kristian h
Aktiv medlem
PapaC
Aktiv medlem
Jag blir nummer två som kör kombinationen D70 + Chrysler Voyager. Man åker bra och den rymmer mycket. Givetvis är den utrustad med 220V för att kunna ladda kamera och dator samt wlan för att kunna koppla upp sig när man är ute på resor. Vid lite längre "independentresor" åker soffan och någon fåtölj ut till förmån för madrass och man har ett eget litet hotell att placera på lämplig plats. Kanske inte trestjärnigt men jag kräver inte mycket för att få lite guldkant på tillvaron.
Bengus
Aktiv medlem
.Z. skrev:
Sen en vecka tillbaks så är det fotorygga på & gränsling av denna som gäller...
//Larsa
Oh, ett riktigt Papparazziverktyg
AlfaGTV
Aktiv medlem
Simon Larsson skrev:
Hmm.. lite kul det här...
För min del kör jag en lättkörd Hasselblad 202FA på en tungtrampad militärhoj... om jag inte snor farsans gamla lyxiga Citroën BX (vinröd med mahogny och svart skinn innuti).
På sommaren blir det dock en gammal skogsgrön Citroën 2CV...
Iiiiihhhhh!!! En Citroënist! Man vet aldrig var de dyker upp!
/Mike
The Champ
Aktiv medlem
oj ...åker själv en XR600-92 så det kanske är tur att det är en bit emellan oss så vi inte möts i någon kurva med på fullt bredställ..Z. skrev:
Sen en vecka tillbaks så är det fotorygga på & gränsling av denna som gäller...
//Larsa
mvh Owe
D Gulliksson
Aktiv medlem
VW Bora 99:a med Nikon D70
Smallton
Medlem
Jorek skrev:
blev jag nyfiken på om det finns något samband mellan kamera- och bilval.
Det hoppas jag inte då jag kör en peugeot 206 modell Katastrof och en fotar med en Canon EOS300D.
/Fredrik
peter_wahlström
Aktiv medlem
Min 10D får åka med i en Saab 95 Aero-kombi -02.
Önskan är en CAB för möjligheten att fota andra bilar lite bättre... Men familj + barnvagn ska ju få plats också =o)
//Peter
Önskan är en CAB för möjligheten att fota andra bilar lite bättre... Men familj + barnvagn ska ju få plats också =o)
//Peter
Glenn Bark
Aktiv medlem
En vit Renault Clio med takräck, från 1993 (bilen alltså, inte takräcket).
Den funkar suveränt i snön här uppe i norr, jag har aldrig kört fast med den. Har endast haft problem med en elhiss en gång när jag körde sakta och lyssnade efter ugglor. Rutan fastnade nere, och det var drygt -20 grader. Men efter ha smällt igen dörren hårt några gånger kom elhissen igång igen, skönt!
Vive la Renault!
//Glenn
Den funkar suveränt i snön här uppe i norr, jag har aldrig kört fast med den. Har endast haft problem med en elhiss en gång när jag körde sakta och lyssnade efter ugglor. Rutan fastnade nere, och det var drygt -20 grader. Men efter ha smällt igen dörren hårt några gånger kom elhissen igång igen, skönt!
Vive la Renault!
//Glenn
.Z.
Aktiv medlem
Bengus skrev:
Oh, ett riktigt Papparazziverktyg
Mmm. Lite svårt att smyga sig på fotobobjekten bara, den brötar på en del
//Larsa
Millacamilla
Aktiv medlem
Min Holga tuffar runt i en gammal Peugot Junior. Mycket charmig bil med dålig stötdämpning!