Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ber om ursäkt att jag drog ned tempot nu, har suttit på konferens utan uppkoppling! 2011 och allt!

Nåväl, tyvärr är gissningarna fortfarande lite fel. Man kan faktiskt säga att jag redan har gett en ledtråd i mitt förra svar om man vill vara finurlig. Men tänk annars på tegel…
 
Ber om ursäkt att jag drog ned tempot nu, har suttit på konferens utan uppkoppling! 2011 och allt!

Nåväl, tyvärr är gissningarna fortfarande lite fel. Man kan faktiskt säga att jag redan har gett en ledtråd i mitt förra svar om man vill vara finurlig. Men tänk annars på tegel…

Flygplatsen Tegel i Berlin?

/Karl
 
Och där fick vi rätt svar från Mikael! Denna vägg påträffades utanför Camden Stables Market. Det är en rätt stor husvägg, men bilden jag hade som visade det rymde även för många ledtrådar. :)

Tråden är din!
 
Tack, känner mig inte förtjänt av trådägande bara för att jag gissade på London, men OK Här kommer en bild

Rätt får ni för staden eller namnet på företaget som tillverkade någonting här tidigare
 

Bilagor

  • gissa.jpg
    gissa.jpg
    72.3 KB · Visningar: 69
Nä vad tråkig du är..............rätt på första "gissningen"

Det är Jamesons gamla Whiskeydistilleri i Midleton, som är en del av stadsområdet Cork, numera ett visitorcentre för guidade turer och Whiskeyprovning

Tråden är din
 
Ok, tack.
Såg ut som ett destilleri men fick leta lite.

Var finns dörren?
 

Bilagor

  • DSC011612.jpg
    DSC011612.jpg
    59.5 KB · Visningar: 127
Min första tanke var spåren nere vid Eriksdalshallen, men jag vet inte vad området heter. Så detta kanske är vid Södra Station istället?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.