** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Stefan, bilden visat Europas största synagoga som man kan besöka i Budapest. Svensk anknytning på innergården är en minnesplatta över Wallenberg. I en tidigare tråd hade vi en bild på tårpilen, ett träd i rostfritt, där varje löv representerade en av gestapo mördad familj. Jag tycker att Du skall logga in på Budapest och läsa, vidare tycker jag att Du skall besöka staden och ta Dig ett bad, och varför inte ett schackparti i vattnet.

per

Stefan, bilden visat Europas största synagoga som man kan besöka i Budapest. Svensk anknytning på innergården är en minnesplatta över Wallenberg. I en tidigare tråd hade vi en bild på tårpilen, ett träd i rostfritt, där varje löv representerade en av gestapo mördad familj. Jag tycker att Du skall logga in på Budapest och läsa, vidare tycker jag att Du skall besöka staden och ta Dig ett bad, och varför inte ett schackparti i vattnet.

per

Dom har fantastisk gåslever i staden också och massor med trevliga små operetter.

/Karl

Karl - inte länge sedan jag la in denna bild själv så jag vill att du kommer in med en ny.
Per - Hoppar gåslever men tar gärna en Gulasch, kall pilsner och en fotorunda. Har inte varit i Ungern alls tyvärr. Tyckte mig känna igen byggnaden dock, Finns det spårvagnar där ?

Karl - inte länge sedan jag la in denna bild själv så jag vill att du kommer in med en ny.
Per - Hoppar gåslever men tar gärna en Gulasch, kall pilsner och en fotorunda. Har inte varit i Ungern alls tyvärr. Tyckte mig känna igen byggnaden dock, Finns det spårvagnar där ?

Ok, då provar jag denna. Gulasch är inte helt fel, men ungersk gulasch och västeuropeisk gulasch(soppa) är inte riktigt samma sak.
Kommer faktiskt inte ihåg hurvida det fanns spårvagnar där. Stan är ganska kompakt och jag tog mig fram till fots i Budapest.

/Karl

Bilagor

• DSC_0841.jpg
    DSC_0841.jpg
    13.9 KB · Visningar: 110
Brukar inte kalla det nånting eftersom jag googlade och hittat direkt. :)

Brist på roliga bilder på denna dator men....Var är jag?

Bilagor

• DSC00291liten.jpg
    DSC00291liten.jpg
    79 KB · Visningar: 108
Inga problem, jag lämnar med glädje över tråden då jag på dagtid är på jobbet.
har massa tid att leta och gissa men färre bilder att välja mellan.
Om någon månad är backup systemet transparent och jag kan då hämta någon av mina 55 -60 000 bilder via nätet.

Kör på...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar