Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tror inte jag förstår det kuliga med ditt tillägg. Men hur som helst har du svarat både snabbt och inte minst korrekt. Sotenkanalen som den heter officiellt är platsen.

Vad säger man: Kör i vind....?
 
Tror inte jag förstår det kuliga med ditt tillägg. Men hur som helst har du svarat både snabbt och inte minst korrekt. Sotenkanalen som den heter officiellt är platsen.

Vad säger man: Kör i vind....?

Inget kuligt utan bara det "officiella" bohusländska namnet.

/FW
 
Du satte den direkt. Du har förmodligen varit på samma plats? Den lilla båten heter Prøven.
Din tråd :)

/FW

Ursäkta dröjsmålet...
Nej, jag har aldrig varit där men jag trodde att det var en annan båt och när jag letade fakta om den så hittade jag din blogg med just denna bild.

Jag har inte möjlighet att lägga upp bild föränn i morgon, lördag. Om någon annan är sugen så är det OK för mig...
 
Det ser ut som någonstans i England om man tittar på bussen. Så jag drar till med London kanske...?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.