Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
Ascona75
Aktiv medlem
Då tar jag och avslöjar det.....du får rätt för Köpenhamn för det är där vi är.
Men vi är uppe i "vår frälsares kyrka" det är det där spiraltornet som ligger på amager.
Om du åkt in med flygbåtarna eller gått så långt ner efter att tågen kom så vet ni vilket jag menar.
På orginalstorleken på bilden ser man även bron i horisonten.....om man tittar noga på lillbilden är där två prickar ungefär i mitten av horisonten, det ä bron lol.
Men Köpenhamn var rätt och amalienborg var ju inte så dumt så tråden är din i vilket fall som : )
mvh.
Men vi är uppe i "vår frälsares kyrka" det är det där spiraltornet som ligger på amager.
Om du åkt in med flygbåtarna eller gått så långt ner efter att tågen kom så vet ni vilket jag menar.
På orginalstorleken på bilden ser man även bron i horisonten.....om man tittar noga på lillbilden är där två prickar ungefär i mitten av horisonten, det ä bron lol.
Men Köpenhamn var rätt och amalienborg var ju inte så dumt så tråden är din i vilket fall som : )
mvh.
Andyreas
Aktiv medlem
Grr. Satt faktiskt och kollade på det tornet på en bild jag har men jag kunde inte hitta rätt detaljer. Suck. Nåja. Härlig stad är det iaf. Är någon annan sugen får ni gärna slänga upp en bild. De jag har liggande på denna datorn är bara från Österrike och jag är inte hemma från sent ikväll.
RolandM
Aktiv medlem
Tusse skrev:
Om det skulle vara systembolagetet så vill jag påstå att det är väldigt lite folk här, ser mer ut att börja med ST.Stockholm eller stadshotell i Södertälje..
Inväntar fortfarande tålmodigt rätt svar.
Ledtråd: Blackjack
Graylingman
Aktiv medlem
Hotell Knaust i Sundsvall?
RolandM
Aktiv medlem
WFS) (Graylingman skrev:
Hotell Knaust i Sundsvall?
Inget korrekt svar avgivet ännu.
RolandM
Aktiv medlem
Nopexpop skrev:
Gävle, Stadshotellet?
Kijana
Aktiv medlem
Vill inte skryta, men jag har tänkt till lite. Roland M har jag ju blivit lurad av förr. Så jag tror att det är SocialSTyrelsens huvudkontor i Stockholm. Nå'nstans på Östermalm, har jag för mig.
Black Jack? Jo, det är inte bara ett spel, ett dansband utan också ett preventivmedel. Sånt som Socialstyrelsen rekommenderar.
Black Jack? Jo, det är inte bara ett spel, ett dansband utan också ett preventivmedel. Sånt som Socialstyrelsen rekommenderar.
RolandM
Aktiv medlem
Kijana skrev:
Vill inte skryta, men jag har tänkt till lite. Roland M har jag ju blivit lurad av förr. Så jag tror att det är SocialSTyrelsens huvudkontor i Stockholm. Nå'nstans på Östermalm, har jag för mig.
Kreativ gissning, inte heltokig, men tyvärr inte rätt. Som militären säger fel i sida och fel i höjd.