Advertisement

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag är så fräck att jag lägger ut en ny bild utan att ha fått godkänt. Om jag mot förmodan har fel så bortse från min bild.

Jag hoppas hinna logga in imorgon bitti ca kl 04:50 och kolla eventuella svar, men efter det jobbar jag till 18:00, så under dagen får ni ha tålamod eller vara självsäkra ;)

Bilden visar ingen stad men närheten av en stad.
 

Bilagor

  • 2538f.jpg
    2538f.jpg
    95.7 KB · Visningar: 253
Borde väl egentligen inte svara, eftersom jag inte kommer att hänga med här på ett tag. Är det inte glasspinnen på Norra Stadsberget långt där borta till höger?
 
laha skrev:
Borde väl egentligen inte svara, eftersom jag inte kommer att hänga med här på ett tag. Är det inte glasspinnen på Norra Stadsberget långt där borta till höger?

Det trodde jag faktiskt också när jag var yngre, efter att ha sett det på håll. Men det är ett annat torn! Du är dock i rätt stad :)

Jag säger inte vilken stad det är, så får ni andra fundera lite till, och om Lars kan/hinner så får han väl lista ut vilket tornet på bilden är.

Nu jobbar jag till kl 18.
 
millimeter skrev:
Det trodde jag faktiskt också när jag var yngre, efter att ha sett det på håll. Men det är ett annat torn! Du är dock i rätt stad :)

Jag säger inte vilken stad det är, så får ni andra fundera lite till, och om Lars kan/hinner så får han väl lista ut vilket tornet på bilden är.

Nu jobbar jag till kl 18.
Vattentornet på Alnö?
 
PANIK!

Ok, denna fanns pâ disken, ursäkta kvaliteten, hinner inte fixa med den nu.
Ska ju hem o fira midsommar strax.
 

Bilagor

  • rimg00311.jpg
    rimg00311.jpg
    46.9 KB · Visningar: 326
Staden är inte ett dugg känd för björn, men staden och landet har andra stora (farliga) djur som man gärna visar upp.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.