Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Vilken är platsen?
- Trådstartare epep
- Start datum
Graylingman
Aktiv medlem
Älvsbyn??
Graylingman
Aktiv medlem
Jäklar! Att jag aldrig lär mig att låta bli att gissa såhär sent... Jag som tänkte gå och lägga mig, men jag får väl för skams skull lägga upp en bild. Återkommer!
//A
//A
Graylingman
Aktiv medlem
Graylingman
Aktiv medlem
Tack KG!
Godnatt!
Godnatt!
RolandM
Aktiv medlem
HDFS) (KGS skrev:
Jodå, jag har de bilder jag behöver för att hålla grannen i schack ;-)
Roland har rätt, han har till och med fixat ett nummer på gatan... eh... ja... alltså... äh... over to Roland!
Hehe...Lägg ut någe svårare nästa gång...
Ny bildfråga nedan:
Bilagor
RolandM
Aktiv medlem
BAn skrev:
Älvsbyn
Bingo! Antar att du tog den på bergsmasivet i bakgrunden, som visades nyligen på en annan bild?
Varsegod, er bild väntar!
RolandM
Aktiv medlem
BAn skrev:
Nej, på brödlukten...
Macken såg väl fortfarande i princip likadan ut när jag åkte igenom senast för några år sedan, men blev lite osäker eftersom bilden var gammal(?) med gamla vägskyltar...
Jag värmer på skannern, så får vi se vad det blir...
Bilden är tagen i slutet av juni 2004 om jag inte minns fel. Macken är ett museum,
Senast ändrad:
BAn
Aktiv medlem
Fortsätter på temat kända platser...
Aha, stoppskylten tillhör muséet. Då är jag med.
Här kommer en ny bild, eller för att citera Anders Tedeholm: "Att jag aldrig lär mig att låta bli att gissa såhär sent... Jag som tänkte gå och lägga mig, men jag får väl för skams skull lägga upp en bild."
Aha, stoppskylten tillhör muséet. Då är jag med.
Här kommer en ny bild, eller för att citera Anders Tedeholm: "Att jag aldrig lär mig att låta bli att gissa såhär sent... Jag som tänkte gå och lägga mig, men jag får väl för skams skull lägga upp en bild."
Bilagor
Graylingman
Aktiv medlem
Jag vägrar gissa!!!
//A
//A