Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
jag bodde inte lika länge på denna plats som du Surgeon, men morgonmackan på båten till storstaden (30 eller 15 minuter) var mycket god

Jag har ingen bild att slänga upp så jag avstår att skriva orternas namn,

Bodde du i M eller S?
 
jag bodde inte lika länge på denna plats som du Surgeon, men morgonmackan på båten till storstaden (30 eller 15 minuter) var mycket god

Jag har ingen bild att slänga upp så jag avstår att skriva orternas namn,

Bodde du i M eller S?

hehe, OK

Jag bodde i M och jobbade i S och senare i som bartender i M på The S on the C

Yup-->mackan och kaffet på båten tillsammans med båtresan var en bra start på dagen
 
ahaaa,

jag var ju inne på The St i M ett antal gånger, men det var bra mycket roligare på The Bri..... dvs grannen, de hade ju ett Pooltable

när var du i landet ifråga?
 
Jag var där 1992-1993 och då var the Br en ganska ruffig pub, bredvid The St, numera är det väl ett hotell vad jag vet

Men det är ju inga som gissar så förutom att ge dig rätt så släpper jag tråden fri

Tråkigt att ingen förutom du och falumas gissar

Platsen är Manly wharf, båten som kommer in kommer från Sydney

The St är The Steyne
The Bri = The Brighton
On the C = The Corso

Tråden är öppen för vem som vill ta över
 
Det var som attans, både Sydney och Manly warf har jag besökt ett flertal gånger.

Australien ligger ju under Brittiska kronan så det borde väl vara Europa? :)

/Karl
 
Jag tolkar den rungande tystnaden som om det behövs en ledtråd.

Uppe ifrån tornet kan det se ut så här.

/Karl
 

Bilagor

  • 122.jpg
    122.jpg
    16.1 KB · Visningar: 106
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.