Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Min gissning är ett sockerbruk någonstans, kanske i skåne där det verkar finnas eller snarare har funnits gott om dem. Socker räknas väl iaf ibland som "gott". Sockerbruk har ofta ha liknande skorstenar. Gogglade runt utan att hitta ngt passande, men fann urbana explorern http://www.jornmark.se/default.aspx , det var roligt och lärorikt.
 
Åsögatan 119 på söder, mitt emot Bamboo Garden, hyser numer ett antal olika företag bla sthlm danscenter och Stalands möbler.

Neumüllers Bryggeri.
 
Senast ändrad:
Åsögatan 119 på söder, mitt emot Bamboo Garden, hyser numer ett antal olika företag bla sthlm danscenter och Stalands möbler.

Jajemen!
Gillade mitt "på spåret " ordval i första inlägget.
"Så få" du lite kultur - SoFo (south of Folkungagatan som det kallas av de hippa SoFoarna) haha;-)

Clawfingers tur!
 
Tack, kunde inte släppa tanken på att det var ett bryggeri, fick tänka till.
Jag sitter på jobbet och har ingen bild med mig så jag släpper tråden fri till den som först vill lägga in något svårt eller roligt.
 
Miami var långt ifrån medans Dahab är helt rätt. Antaligen skönaste och mest avslappnande stället i hela Egypten. Finns ett underbart fridykningsställe en liten bit bort som heter Blue Hole. 120+ meter rakt ned i underbart vatten med några av världens främsta dykare. Längtar tillbaka :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.