Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Per

Jag är glad att ni tar över då jag inte har några foton på jobbet än tyvärr.
Åter till dina foton, svårt men jag tror vi är i Sverige då vi är förtjusta i att använda granit som skulpturer.
 
Stannar i Danmark

Well Per, du sågade inte Danmark så jag tror vi är kvar där.
Det Danmark jag känner till saknar klippor mot havet så jag går mot Bornholm, misstänker att du har fotat Konstmuseumet där.
 
Tack Per

Nu är jag hemma och bjuder på en färgglad sak som är extremt enkel. Vad heter platsen som den finns på.
 

Bilagor

  • Färgglad kran.jpg
    Färgglad kran.jpg
    18.8 KB · Visningar: 95
Yes, Stämmer bra den och ett par till. Tråden är din, men du ska få en kuggfråga till - Var stod de tidigare - alla 3. Nu är det bara en kvar på den platsen.
 
Skeppsbron vet jag inget om tyvärr (före min tid) men de var placerade i Hammarbyhamnen innan och i början när det började byggas nya bostäder där. Tror bara det är en kvar nu.
Ser fram emot ny bild.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.