Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Vilken är platsen?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kilmore Quay är rätt plats! Varsågoda att ta över följetongen.
Här kommer en bild till från denna gemytliga plats.

Bilagor

• Kilmore Quay.JPG
    Kilmore Quay.JPG
    72.2 KB · Visningar: 81
Det trasslade till sig när resan mellan Dublin och Cork sades gå i rätt väderstreck. Följden blev ett intensivt, lönlöst letande i sydväst. Dina följande ledtrådar avhjälpte dock problemet.

Frågan var litet svår och därför följer nu en betydligt enklare, vilken är platsen?

per

Bilagor

• 044.jpg
    044.jpg
    28.8 KB · Visningar: 78
Det trasslade till sig när resan mellan Dublin och Cork sades gå i rätt väderstreck. Följden blev ett intensivt, lönlöst letande i sydväst. Dina följande ledtrådar avhjälpte dock problemet.

Frågan var litet svår och därför följer nu en betydligt enklare, vilken är platsen?

per

Tornet på Galgberget i Halmstad!

Bagageband är rätt. :)

Flygplats är rätt.

Platserna är fel.

Väntar lite med ledtrådar, även om en sådan egentligen redan finns...

Det får bli den här.. Hoppas ni tar den snabbt, för jag behöver gå och lägga mig! ;-)

Bilagor

• en bild.jpg
    en bild.jpg
    8.2 KB · Visningar: 72
Jaså, den var kanske inte helt självklar...
Originalbilden ligger hemma, så jag kan inte ge er ett större utsnitt, men jag kan upplysa om att detta byggnadsverk har några år på nacken.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar